marți, 7 martie 2017

Kit de albire a dintilor iWhite

Acum cateva saptamani am primit kitul de albire a dintilor iWhite , deoarece particip la campania de testare BuzzStore.
Daca nu stiti despre BuzzStore va invit pe site-ul lor, unde va puteti inregistra si puteti testa produse. Eu sunt la a doua colaborare cu ei si mi se par foarte interesante campaniile lor, acum au una cu sapun lichid Dove , o vopsea de par Expert Color si sampon Shauma.

Revenind la kitul de albire, anul trecut in toamna am vrut sa imi comand un kit de acest gen dar nu eram decisa pentru ca imi era teama sa nu fac mai mult rau dintilor, sensibilizandu-i. Niciodata nu am fost genul care sa zambeasca cu gura larg deschisa, poate pentru ca nu aveam cei mai albi dinti.

Ei bine, cand am aflat de aceasta campanie pe Buzz Store , in colaborare cu Sensiblu ( doar in farmaciile Sensiblu gasiti aceste produse) am fost foarte incantata.

Kitul contine 10 benzi de albit ( tratament pentru 5 zile ) , o apa de gura si o pasta de dinti cu efect de albire. Vedeti aici .



Prima data am incercat pasta de dinti si am ramas foarte placut impresionata de aceasta. Am simti o usoara sensibilizare in primele zile, dar apoi cred ca m-am obisnuit cu ea si nu mai am probleme .

Apa de gura este minunata , pentru ca nu are acel efect intepator ca alte ape de gura incercate si nu are alcool.

Apoi am trecut la testatul benzilor, chiar m-am filmat prima data cand le-am folosit (click aici).
Benzile au o forma curbata pentru a se mula pe dinti.  Aveam impresia ca ar fi mai lungi, sa ajunga si in partea din spate bine, dar nu a fost asta.
Am aplicat atat in partea de sus, cat si in partea de jos si am tinut benzile 20 minute. In acest timp m-am uitat la televizor, mi-am ales tinuta pentru a doua zi sau m-am demachiat. Nu sunt incomode, dar nu poti vorbi si uneori le mai fixam cu degetul ca sa ramana pe dinti fixate. Partea de jos mi s-a parut putin mai greu de tinut in loc. Atentie sa nu inghititi solutia din benzi !
La scoaterea lor , nu am mai filmat, dar a ramas o parte din gelul alb din benzi pe dinti, lucru usor neplacut,  si a trebuit sa ma clatesc bine.


Dupa cele 5 zile in care am folosit benzile si celelalte produse din kit, iata parerea mea:

- benzile albesc dintii, dar cred ca pasta de dinti a ajutat si ea ;
- nu mi-au albit dintii 8 nuante , insa as putea spune ca mi i-au albit cu 3,4 nuante - suficient de bine dupa parerea mea ;
- apa de gura imi place tare mult !  imi lasa o senzatie placuta in gura dupa utilizare ;
- pasta de dinti e foarte buna si chiar are efect de albire  ( sa fie doar efectul Plaebo oare ? )

As recumpara kitul ?
Cu siguranta as face un tratament de acest gen o data pe an , insa pasta de dinti si apa de gura le-as recumpara si in afara tratamentului de albire, pentru mentinere.

Un astfel de kit costa in jur de 130-140 lei in Sensiblu , dar daca va intereseaza, pe pagina mea de facebook am un mini concurs unde dau 2 vouchere cu 20% reducere la produsele iWhite .


Voi ati incercat aceste benzi sau alte tipuri de benzi pentru abirea dintilor ?
Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template