miercuri, 28 septembrie 2016

The Cruelty Free Tag

Un lucru care ma intereseaza in ultima vreme este cel al cosmeticelor testate pe animale.

Inteleg ca acest lucru a fost necesar/util in deceniile anterioare, insa acum exista tehnologii avansate care permit testarea lor pe un fel de piele artificiala, mult mai asemanatoare pielii umane. Pe langa faptul ca animalutele sunt tratate groaznic pentru ca noi sa ne putem machia, testele nu sunt foarte concludente.
Animalele folosite in aceasta industrie sunt chiar animalele dragute pe care le iubim : pisici, caini, iepurasi,hamsteri , porcusori de guineea, (soriceii -nu atat de iubiti ca restul )

Am inceput sa caut lista cu firmele care (nu) testeaza produsele si am descoperit ca am multe produse deja cumparate care intra pe lista neagra. Pentru ca raul a fost facut, am decis sa folosesc produsele pana le termin sau sa le dau pe cele care nu mi se potrivesc , iar in viitor sa tin cont atunci cand cumpar un produs cosmetic/de ingrjire sa fie pe lista cu cruelty free. Too Faced si The Balm sunt cruelty free si au produse super faine, iar ELF si Essence sunt de asemenea cruelty-free si au preturi foarte accesibile. Sunt dezamagita de Rimmel si Maybelline , firme care imi placeau si de la care am cateva produse foarte bune...

Puteti gasi aici si aici mai multe informatii.

Am gasit si un tag pe tema asta, si m-am gandit sa il fac.

  • Care este produsul tau de fata preferat cruelty-free?
Iluminatorul Mary Lou de la The Balm
  • Care este produsul tau de ochi preferat cruelty-free?
Hmm...paleta Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar.
  • Care este produsul tau de buze preferat cruelty-free?
Luciurile de buze mate de la Sleek si Nyx.
  • Care este produsul tau de ingrijire al pielii preferat cruelty-free?
Masca cu argila (home made) sau cumparata de la Viva Natura
  • Care este produsul tau de ingrijire corporala preferat cruelty-free?
Gelurile de dus Balea
  • Care este parfumul tau cruelty free preferat?
Nu am unul preferat 
  • Care este oja ta cruelty free preferata?
Imi plac toate ojele Essence 
  • Ti-ai arunca produsele care nu sunt cruelty-free?
Dupa cum spuneam mai sus, raul a fost facut. Nu le arunc, dar  nu le mai recumpar.
  • Care firma, care nu este cruelty-free, iti va lipsi cel mai mult?
Maybelline si Rimmel London


Sper ca v-a placut acest tag.Daca sunteti interesate de acest subiect, va invit si pe voi sa faceti tagul.
Pupici:*


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template