joi, 22 septembrie 2016

Capsule Wardrobe #1

Acum cateva luni, cand am inceput sa fiu interesata de subiectul Minimalist lifestyle, am dat si peste conceptul de Capsule Wardrobe.

Ce inseamna ?
In incercarea de a fi multumit cu mai putin si de a folosi cu adevarat tot ceea ce detii (aici vorbim de imbracaminte) acest concept propune sa selectezi din toata garderoba , doar cateva piese pe care le iubesti si pe care le-ai purta mereu.
Majoritatea celor care fac acest tip de proiect, aleg 33 produse timp de 3 luni ( acest proiect se face sezonier, 3 luni pentru fiecare anotimp- motiv pentru care il veti gasi si sub denumirea de Project 333) . In cele 33 de obiecte se includ : haine, incaltaminte , accesorii si genti , insa nu intra hainele de stat prin casa, pijamalele si lenjeria.

Cititi mai multe aici.



Cum am procedat eu?
Pentru ca e pentru prima data cand fac acest proiect, am ales sa nu includ incaltamintea, accesoriile si gentile in capsula. Vreau sa fie un proiect care sa imi placa, iar daca m-as priva de anumite obiecte nu m-as simti bine si nu l-as reface.
Am scos tot din dulap,am selectat ce imi place, ce cred ca se potriveste pentru toamna si am inceput sa le aranjez.
Am ajuns la un nr.de 36 articole vestimentare, in loc de 33. Dar pentru inceput e bine si asa.
Fiecare trebuie sa faca proiectul in modul lui, incat sa se simta fericit cu ce a ales.
Pe parcurs, poate voi scoate 3 articole sau poate voi incloui din ele in functie de vremea de afara.

Cat timp voi tine aceasta capsula?
Pentru ca nu am inceput la inceputul lui septembrie, voi tine capsula doar 2 luni , pana in decembrie , cand voi trece la hainele de iarna.

Cum arata?

Daca v-a placut postarea, lasati un comment.
Ati face acest tip de proiect?

Pupici:*

1 comentarii:

  1. E interesanta treaba asta. :-? Eu la cat spatiu am la camin, sunt obligata sa fiu minimalista. Oricum, dulapul arata mai bine cu mai putine articole. Trebuie si eu sa numar, chiar is curioasa cate articole am eu in dulap.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template