joi, 14 iulie 2016

Too Faced Totally Obsessed Review

Anul acesta, chiar pot spune ca am devenit totally obsessed de Too Faced si imi doresc sa cumpar de la ei si alte produse. Asa ca acest set a fost perfect pentru mine.

Daca nu stiti despre ce vorbesc, acum cateva saptamani am cumparat setul Too Faced Totally Obsessed din Sephora . Vedeti clipul cu cumparaturile facute aici:





Setul contine 5 produse in varianta mini, si anume:
- Primer fata Hangover
- Primer ochi Shadow Insurance
- Bronzer Chocolate Soleil
- Ruj Melted nuanta Chihuahua
- Mascara Better Than Sex





Primerul de fata are o cantitate mica si avand in vedere ca e un produs care se aplica pe toata fata, ma astept sa fie gata destul de repede. Nu e un primer minune, nu e pe baza de silicon ; Este ca o crema de fata pe care o aplic inainte de a aplica fondul de ten. Nu mi se pare ca astupa porii , ci doar ajuta la aplicarea fondului de ten mai usor. Nu e un produs pe care l-as cumpara in varianta full size, dar ma bucur ca l-am putut incerca, pentru ca nu am folosit primer de fata de mult timp.


Primerul de ochi , are o cantitate bunicica, insa il pastrez pentru calatorii. Cu o saptamana inainte sa imi cumpar setul, am cumparat primerul in varianta full size. Anul asta sunt asigurata :) 
Imi place, este mult mai bun ca cel de la Inglot (cremos) sau Elf. Din cauza pleoapelor mele uleioase , tot mi se strange fardul in pliu, dar dupa multe ore si eventual daca este cald afara.


Bronzerul este preferatul meu din intreg setul.
Mi-l doream de mult, in nuanta milk chocolate, dar si aceasta nuanta este potrivita tenului meu. Este o nuanta destul de deschisa, cred ca merge purtat si iarna. Este pigmentat si se blenduieste usor. Lasa un aspect sanatos tenului si il folosesc in fiecare zi de cand il am. Ambalajul e mic, dragut, dar ca si cantitate , cred ca este suficienta , avand in vedere ca se aplica putin. Sunt convinsa ca , desi este in varianta mica, o sa dureze mult timp.



Rujul Melted imi facea cu ochiul , in magazin, de ceva vreme. Dar nu m-am incumetat sa il cumpar. Imi place varianta mica. La fel ca si bronzerul, cred ca imi va ajunge o perioada buna de timp. Nuanta este un maroniu - movuliu, desi dupa culoarea ambalajului , credeam ca va trage mai mult spre visiniu. Imi place aplicatorul, cum se simte pe buze si rezista bine pe buze. Fiind atat de micut, e usor de purtat in geanta. Big like.



Mascara Better Than Sex - are o cantitate suficienta , pentru ca eu nu folosesc mai mult de 3 luni un rimel, chiar daca formula nu s-a uscat. Alungeste genele si le separa foarte frumos. Nu e better than sex, dar este tare bun ! Trebuie doar sa aveti grija cu periuta, sa nu va murdariti, fiind mai mare.





Pretul setului este de 85 lei si daca nu il vedeti afisat in Sephora, puteti intreba fetele de acolo. Se poate sa il tina in spate. Eu asa am patit.
Care produs vi se pare cel mai dragut ?

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template