luni, 18 iulie 2016

Produse preferate pentru buze

In ultimii doi ani, am devenit o mare iubitoare de rujuri, mai ales de rujuri lichide.
Azi va vorbesc pe scurt despre produsele mele preferate pentru buze , din fiecare categorie.

Balsam de buze:
Sa incepem cu baza , nu?
Balsamul meu de buze preferat , este cel cu culoare de la Sleek- Pout Polish. Il aplic seara si imi hidrateaza foarte bine buzele.
Din categoria celor incolore, ar fi cel de la Palmer's.



Ruj:
Rujurile mele preferate sunt cele de la Rimmel . Mi se par cremoase, dar si rezistente. Au nuante minunate si un pret mai mult decat bun.


In categoria de high end, am unul de la MAC dar sincer nu mi se pare ca isi merita banii. A fost un moft de al meu, nu regret ca mi l-am cumparat, dar nu cred ca e extraordinar.



Lip gloss:

Nu prea sunt amatoare de luciuri de buze, insa cel pe care il recomand cu mare caldura oricui ma intreaba de un lip gloss bun, este cel de la Nyx Mega Shine Lip Gloss. Eu l-am terminat pe cel in nuanta Smokey Look,dar l-am pastrat si uneori il mai miros. Daca nu stiati, desi am vorbit de el de multe ori, are un miros divin de cirese, se aplica usor, are cantitate mare si pret mic . Deja mi-e dor de el ! Trebuie musai sa imi cumpar unul cat de curand !



Lip Stain/ Liquid Lipstick:

Aici am ajuns la partea mea favorita. Ador luciurile mate, sau rujurile lichide.
Cele de la NYX si Sleek sunt my holy grail ! Rezista foarte mult pe buze, te poti saruta linistita, poti manca/bea si au o multime de nuante. Personal, le prefer pe cele de la Nyx , pentru ca au o aplicare mai usoara , se usuca mai repede pe buze si nu le usca atat de tare.

Iar in categoria de ruj lichid mai scump, intra Too Faced Melted , pe care il am in varianta mini. M-a surprins placut acest produs. Rezista binisor pe buze si arata frumos . Imi place aplicatorul, care este prevazut cu un buretel. Mai vreau si alte nuante !


Creioane de buze nu folosesc , asa ca nu va pot spune nimic despre categoria asta. Poate imi voi cumpara unul sa incep sa experimentez cu el.

Exfoliant de buze:
Am incercat exfoliantul de la Elf, dar mi s-a parut cam dur, desi ideea in sine era foarte tare. Am incercat deci sa imi fac singura un exfoliant , din miere si zahar, pe care le amestecam si le aplicam cu o periuta de dinti. Buzele erau hidratate si moi. Recomand sa incercati !

Voua ce produse pentru buze va plac? Ce recomandari aveti?

Pupici:

4 comentarii:

  1. NYX Soft Matte sunt si la mine printre preferate! Abia astept sa-mi mai cumpar cateva nuante :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa incerci lipstain-ul de la Sephora - e magic!
    Majoritatea produselor enumerate de tine le detin si eu, doar gloss-ul de la Nyx nu l-am incercat inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de mult tot vreau,dar nu ma decid la o nuanta:)) merci de pont:*

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template