luni, 6 iunie 2016

Tag : 15 intrebari ciudate

Am citit acest tag pe blogul Claudiei si am spus ca e dragut si ca trebuie sa il fac si eu.
Here it is:


1.Care este porecla ta pe care o folosesc doar cei din familie?
Nu am o porecla . Toata lumea imi spune Mada. Cu sora mea, ma alint papusa, papusica.
2. Ce obicei ciudat ai?
Printre altele, dimineata imi place sa imi iau sosetele in picioare inainte de orice alt obiect vestimentar . Iar noapte nu suport sa dorm cu ele in picioare.Si daca le port, pana dimineata ajung cumva pe jos, langa pat.

3. Ai fobii ciudate?
Am o frica maaare de hoti, pentru ca acum cativa ani mi-au furat laptopul in timp ce dormeam (in camera de camin). De atunci verific ca o nebuna usa sa fie incuiata.
4. Care este cantecul care te face sa te dezlantui cand esti singura?
Se schimba mereu melodiile pe care dansez fara jena.Momentan este CIA – Cheap thrills.
I loooove it.

5. Care e lucrul care te scoate din minti?/ pet peevs
Nu suport sa fie sulul de hartie igienica (aproape) terminat la toaleta . Cand se termina , trebuie dus imediat la cosul de gunoi !

6.Care este obiceiul pe care il ai cand esti nervoasa?
Ma bosumflu si ma pun in pat
J)

7. Pe ce parte a patului dormi?
Dorm pe partea dreapta (spre usa) . Mereu ma duc noaptea la toaleta si imi e mai usor asa.

8. Care a fost primul animalut de plus si ce nume avea?
Cel pe care il tin minte, este ursuletul Cocolino . Am dormit cu el mult timp cand eram mica
J)

9. Ce bautura comanzi de fiecare data la Starbucks?
Nu merg des la Starbucks, dar cand merg, imi place sa iau ceva ce nu gasesc in alta parte.
De exemplu, toamna trecuta am baut Pumpkin Spice Latte. In rest, cand ies in oras, imi place latte machiato.(mai multe latte decat machiatoJ)
10.(Care este regula de frumusete pe care o promovezi, dar nu o practici niciodata?
Am o problema cu cremele de corp. Am vreo 6 acum, dar de multe ori uit/mi-e lene sa le folosesc.

11. Cum stai in dus?
Stau cu fata spre dus si iau dusul in mana (ma clatesc mai bine si mai usor asa)

12.
Ai aptitudini ciudate?
Nu cred, nu.

13. Care este mancare care stii ca nu e sanatoasa, dar o mananci oricum?
Ciocolata si snacksurile.

14. Care este expresia pe care o folosesti tot timpul?
Hmmm…nu cred ca am o expresie anume…

15.Ce porti cand dormi?
Vara, maieu si pantaloni scurti. Iarna tricou si pantaloni lungi. ( daca e chiar frig imi iau si bluza cu maneca lunga, dar nu imi place)



Va invit si pe voi sa faceti acest tag si sa imi lasati link in descriere.
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Si mie imi place mult Cheap Trills, o ascult pe repeat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut mult acest TAG asa ca l-am facut si eu.
    http://beautyandliffee.blogspot.ro/2016/06/tag-15-intrebari-ciudate.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place piesa mentionata a Siei....are piese super! Pe mine ma enerveaza muuuuulte lucruri in casa...pt ca suntem mai multi in apartament si fiecare are rutina lui...asa ca ma enerveaza extrem de multe, insa incerc sa nu mai pun la suflet :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template