luni, 27 iunie 2016

Project Pan Update Final

Nu stiu de ce aveam impresia ca Project Pan-urile astea sunt niste proiecte noi, caci azi am descoperit primul meu Project Pan , realizat in 2011 ! Hmm...
In orice caz, am incercat sa folosesc cat mai mult din produsele astea dar nu imi plac si pace.

Incep cu ce am terminat si anume creionul iluminator Benefit- nu mai poate fi ascutit.Nu mi-a placut , mai mult l-am dorit pentru ca era de la Benefit si nu aveam nimic de la ei. Nu ma impac cu creioanele de genul asta, asa ca pe viitor nu imi voi mai cumpara asa ceva.

Corectorul NYX - imi place, e bun si il voi mai tine pana cand termin tot din borcanas.M-am saturat insa de el, mai ales pentru ca imi intra sub unghii, datorita ambalajului. Prefer corectoarele cu pensulita. Am unul nou, dar nu il incep pana nu termin ce am.

Baza de machiaj Inglot - a fost o achizitie de moment, pentru ca voiam sa incerc produse Inglot. Am luat atunci si un fard , pe care nu l-am folosit mai deloc. Baza e bunicica, dar nu imi place ca e tip crema, ca si corectorul. De ea ma despart pentru ca am cumparat primerul de la Too Faced si sunt incantata de el.


Luciu buze Sephora- nu am mai terminat nici una din celelalte nuante . Desi l-am avut in geanta in fiecare zi, nu am intins mana dupa el. Il mai dau o sansa ( o luna maxim) si apoi ii spun la revedere!

Balsamul de buze Sleek - imi place tare mult si eu un produs pe care il recomand. Il am insa de mult timp si am unul nou nout care ma asteapta (in alta nuanta) . Asa ca il voi lasa in urma, si voi incepe produsul nou.

Voi mai face project pan  pe viitor? Cu siguranta.

Colectia mea s-a diminuat considerabil si in mod ciudat , chiar ma bucur de lucrul acesta.
 Daca acum cativa ani , tot ce imi doream era sa am o colectie maaare ( si ma uitam la Makeup Collection pe YTB) acum ma uit la project pan-uri si la minimalistic series.
Consider ca am suficiente/prea multe, avand in vedere ca le folosesc doar eu. Idealul meu acum e sa am cate putin din fiecare, dar de calitate.
 Anul asta am notat toate achizitiile de makeup facute si mi-am propus un numar de 16 produse in total (pensulele si cadourile nu se pun)... momentan am 13 si mai este jumatate de an, dar incerc sa nu depasesc cu mult numarul propus.

Voi ce va doriti in ultima vreme? Sa va mariti colectia de machiaje sau sa o micsorati ?

Pupici:*

2 comentarii:

  1. arata bine balsamul de la Sleek!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e foarte hidratant. acum l-am inceput pe altul, intr-o nuanta placuta de roz. si miroase placut !

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template