joi, 30 iunie 2016

Divide and Conquer Your Nail Polishes

Teodora m-a provocat sa fac acest proiect/tag si am zis ca e o ocazie perfecta sa fac curatenie la oje.
Desi nu am foarte multe, cred ca totusi trebuie sa mai reduc din ele.
Pana la urma, am doar 20 de degete :))



Ce presupune acest proiect? Pai, dupa cum spune si titlul, prima data am impartit ojele pe categorii, in functie de nuanta lor.Am pozat si sticlutele cu sclipici pentru manichiura ( pe care uitasem ca le am,dar sper sa le folosesc pe viitor caci arata tare dragut) .









Apoi le-am testat pe toate, am vazut care sunt aproape goale, care sunt ingrosate si care (nu) imi plac.



Din cele 20 de oje pe care le aveam initial , am  aruncat 5 si am observat ca una este terminata, deci am pus-o in cosuletul cu produse terminate, ca sa o pot prezenta in urmatoarul clip cu Empties.

Apoi am pus intr-un borcanel, 4 oje care imi plac pentru perioada calda si pe care vreau sa le folosesc in urmatoarea perioada.
Cu ocazia asta , am observat ca ojele mele preferate sunt de la Essence .



Si asa am ramas cu 15 oje :)

Voi cate oje aveti? Ce firma preferati?

O provoc si pe Maria Manea de la Sudessa.com si pe Ana de la The Beauty Mist sa faca acest tag.

Pupici:*

9 comentarii:

  1. Uf, ma pui la treaba! Abia astept sa vad ce iese! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, si eu am multe pe care nu le-am folosit de multa vreme, acum o sa le sortez si eu! imi plac ojele Lóreal, Flormar si cele noi pentru pensula de la Oriflame.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, spor la sortat ! :D sa imi spui cu cate ramai.

      Ștergere
  3. WOW! super tare! ma bucur ca mi-ai acceptat tag-ul si sper ca ti-a fost util! O vara colorata sa ai :D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am in jur de 700 si sunt sortate pe sertare/ cutii in functie de texturi, firme si nuante :)) essence sunt si preferatele mele, au un loc special toate ojele essence

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow ! atunci te provoc si pe tine , sa mai dai un ochi prin colectie, sa mai sortezi . daca doresti , desigur ! pupici:*

      Ștergere
  5. Off..abia acum am vazut.Promit sa fac tagulMerci mult!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template