miercuri, 25 mai 2016

Project Pan Update #1

Acum mai bine de o luna v-am aratat 5 produse pe care vreau sa le termin in 3 luni.
Azi revin cu un update:D

Creionul iluminator Benefit - l-am folosit ca baza de machiaj, l-am mai ascutit de cateva ori si arata asa:
Nu mai e mult si va fi gata.


Luciurile de buze Sephora -  din 4 luciuri cate sunt , am terminat unul. 

Baza de machiaj Inglot -  desi am folosit-o zilnic , nu se observa o diferenta mare. Marea majoritate a produsului este pe lateralele borcanasului, iar in centru un strat din ce in ce mai subtire.

Corectorul NYX - de dragul acestui project pan am reinceput sa il folosesc, desi am primit si unul nou de la Collection cu pensulita (cum imi doream in ultima vreme). Acesta este bun pentru cearcane si pete/cosuri. Ca si la baza de machiaj, produsul este pe laterale in mare parte.

Balsamul de buze Sleek -   acesta este cel mai folosit produs si unde diferenta se vede cel mai bine. Il folosesc aproape in fiecare seara pe post de balsam de buze. Este foarte hidratant si chiar am nevoie de asta acum, caci am inceput sa folosesc luciuri de buze mate, care imi usca buzele tare rau. Peste noapte balsamul asta face minuni! Uneori insa, lasa urme pe perna si nu se duc...Mai am o nuanta pe care de abia astept sa incep sa o folosesc ( imediat ce termin nuanta asta). Sper sa il termin in cele 2 luni ramase.



Cam atat am reusit sa folosesc intr-o luna , dar am sperante mari ca pana la urmatorul update sa mai termin un mini luciu de buze (din cele 4 de la Sephora) si creionul de la Benefit .


Pupici:*



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template