miercuri, 11 mai 2016

Produsul saptamanii

Curand am facut putina curatenie prin cosmetice si am redescoperit bronzerul de la Elf -  Cool Bronzer.
-imagine preluata de pe site-ul Elf Romania-

Am inceput sa il folosesc si mi-am dat seama ca e un produs bun, care arata tare bine pe tenul meu.Puteti sa le amestecati pe toate 4 sau sa folositi patratelele separat ( ca blush, iluminator , bronzer).
Acesta este in varianta mata, dar au si o varianta sidefata cu nuante de maro mai deschise, mai glowy.
Costa 22 lei si are o cantitate mare si un ambalaj practic , cu oglinda :D
L-ati incercat?
Pupici:*

5 comentarii:

  1. Daas,este super,ca si paleta cu blush si bronzer

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si aia o am (si crema si pudra).e super.

      Ștergere
  2. eu il am in nuanta warm, nu pot spune ca imi place foarte tare dar nici ca-mi displace, as fi preferat sa am varianta mata dar cand am dat comanda nu era pe stoc, pentru folosirea zilnica, pentru un machiaj de zi cu zi este un produs ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il am in varianta warm si deja e pe terminate, il tot adun de pe margini. Este extraordinar.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template