luni, 16 mai 2016

Produsele mele preferate pentru ten

Am sa va povestesc azi despre produsele mele preferate pentru ten, atat drugstore cat si high-end.
Pe unele le folosesc si acum, altele au fost terminate dar mi-a ramas gandul la ele.
Ca sa nu incarc postarea cu poze, am sa pun linkul la review-urile facute , ca sa aflati acolo mai multe  detalii despre produse si sa vedeti si pozele).

Fond de ten:

  • Rimmel Lasting Finish- E un fond de ten care mi-a placut tare tare mult. Are o acoperire buna, e potrivit pentru tenul gras/mixt si are si SPF.
  • MAC Matchmaster - Acoperire mare, matifiant , cantitate mare (35ml) si aplicare usoara cu pompita. Avea un miros ciudatel,dar care disparea dupa ce il intindeai pe ten. 
  • BB Cream Lioele - de departe cel mai bun BB cream folosit de mine pana acum.Are o acoperire mare, lasa tenul matifiat, se adapteaza nuantei tale si se intinde usor.Cantitatea este de 50 ml, motiv pentru care eu il am de mai bine de 6 luni si inca mai am produs in el.Nu are SPF, dar are un "frate" care are si SPF in el (pe care ma tenteaza sa il cumpar).Vi-l mega recomand!
Concealer:

  • Rimmel Wake Me Up - corector foarte bun pentru cearcane si pentru a ilumina zona din jurul ochilor.
  • NYX Concelaer in a jar -  acesta imi place mult pentru acoperirea petelor/a cosurilor. Doar ca ambalajul nu e cel mai igineic si prefer corectoarele cu pensulita...

Pudra:

  • Rimmel Stay Matte - O super pudra.Eu mereu imi luam nuanta 01 ca sa nu se vada deloc pe ten, doar sa o matifieze.
  • Elf Complexion Perfection -  Nu am mai folosit-o de mult timp, dar stiu ca eram innebunita dupa ea. Am terminat vreo 3 pudre din astea.
  • MAC Studio Fix- E o pudra cu acoperire mare, poate fi folosita si singura, fara fond de ten. Imi place ca acopera bine imperfectiunile.
Pudra pulbere:

  • MUFE - Am avut varianta mica si m-a tinut muuuult timp.Isi merita banutii.Are multe utilizari ( seteaza machiajul, ajuta sa nu se transfere in pliu tusul , matifiaza rujul ).Este alba, dar daca o aplici in cantitate mica si o blenduiesti bine , nu se vede pe ten.
  • Melkior pudra translucida-Spre deosebire de cea mentionata anterior, aceasta are nuanta pielii , lucru care imi place pentru ca e mai usor de aplicat.

Bronzer:

  • Bronzerul de la MUA (care este de fapt o pudra inchisa) este preferatul meu. Desi nuanta este potrivita mai mult pentru sezonul cald, cand tenul este si el mai inchis, am folosit-o si toamna sau chiar acum, primavara si daca este blenduita bine si aplicata doar o cantitate mica de produs, arata super.
  • Bronzerul de la Bourjois pe de alta parte, este foarte deshis, potrivit iarna/primavara.Nu l-am folosit foarte mult de cand l-am cumparat, pentru ca imi e "teama" sa ii stric modelul.E cel mai dragut ambalaj ( cel putin pentru un bronzer) pe care il am <3.
La aceasta categorie merita mentionat si bronzerul de la Elf (in diverse nuante, cu sau fara sidef) .
Si un bronzer pe care mi-l doresc de foooarte mult timp, este cel de la Benefit, Hoola.

Iluminator:

Cel mult cunoscut, High Beam, nu a fost chiar pe placul meu, din cauza modului de aplicare si al ambalajului.
  • Mary Lou Manizer de la The Balm e minunat ! Ofera exact cantitatea suficienta de stralucire, fara sa pari un glob de discoteca.Ambalajul e tare dragut si cantiatea este mare. Eu il folosesc aproape zilnic.

Blush:

Nu am un blush preferat, insa am sa va spun care este cel mai folosit de mine acum:
  • Deborah Hi-Tech Blush, nuanta 46 Peach Rose- este o nuanta placuta de piersica. Are un sidef usor.Ofera un aspect de piele sanatoasa, obraji usor imbujorati si luminosi.
Voi ce produse folositi din cele de mai sus? Sau ce produse imi recomandati?
Urmeaza si produsele pentru ochi si buze, apoi poate si pentru corp. Ce ziceti?
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Lioele vreau sa incerc si eu, nu am incercat nimic de la ei si am tot vazut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti recomand cu drag bb cream-ul lor.:*:*

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template