joi, 19 mai 2016

Giveaway Far-IR Anion

Desi este un subiect mai putin discutat , cred ca ar trebui sa fim deschise la toate aspectele vietii de femeie si sa putem discuta liber despre perioada "minunata" a ciclului /stopului/scufita rosie/Mos Craciun ..... si ce alte denumiri din popor sunt (Chiar asa, voi cum ii spuneti?).
Este un proces neplacut, dar normal .

Acum 6 ani am descoperit pentru prima data absorbantele cu anioni si v-am povestit intr-o postare pe blog despre acestea. Din pacate lumea nu a parut interesata atunci de acest tip de produs, poate si din cauza noutatii produsului.
Azi, au aparut pe piata mai multe firme care comercializeaza acest timp de absorbante . 

Printre beneficiile acestui tip de produs , se numara gradul de absorbtie marita din cauza multiplelor straturi de protectie, pastrarea suprafetei uscata si fara scurgeri, confort marit si faptul ca au efect profilactic si antibacterian- datorita emisiei de ioni negativi.

Recent , am reinceput sa folosesc acest tip de absorbante in defavoarea celor normale. Desi sunt mai scumpe, am folosit mai putine (avand o absorbtie mai mare) si atunci s-a compensat.
Eu una sunt incantata de produsele cu banda de anioni ( am si din acelea zilnice) si am dat si mamei si surorii mele sa incerce si au fost placut impresionate.

Daca sunteti curioase cum sunt aceste produse, aveti ocazia sa incercati acest produs.
Cei de la Cosmetic Style, cu care am colaborat si in trecut, sunt foarte draguti si pun la bataie 5 premii a cate 1 pachet de absorbante de zi cu banda de anioni Far-IR Anion (10buc/pachet).
Ce trebuie sa faceti pentru a castiga:
- sa urmariti blogul meu 
- sa dati like paginii de facebook a sponsorului Cosmetic Style
- sa lasati un comentariu pe pagina lor web, la un produs pe care l-ati incercat ( orice produs de pe site) sau pe care v-ar placea sa il incercati, in care sa mentionati si faptul ca va inscrieti la concursul acesta. Comentariul trebuie aprobat de cei de pe site si va rog sa il semnati cu numele vostru adevarat, pentru a putea fi indentificata in cazul in care sunteti castigatoare.

Giveawayul dureaza pana in 2 iunie, urmand apoi sa extragem cele 5 castigatoare , cu ajutorul Random.org.
Bafta !
Pupici:*

6 comentarii:

  1. Am comentat aici:http://www.cosmetic-style.ro/detalii-produs/ProductsCatalog-Product/1165-Lotiune-de-corp---250-ml/6609-Lotiune-pentru-corp#.V0HYByEfWSo
    fb adina radu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna, te rog frumos sa imi lasi o adresa de email .multumesc

      Ștergere
  2. Am comentat aici: http://www.cosmetic-style.ro/detalii-produs/ProductsCatalog-Product/1165-Lotiune-de-corp---250-ml/6609-Lotiune-pentru-corp#.V0ILuOQbPIo

    te urmaresc cu ikryss88@yahoo.com

    fb:Cristina Cris

    RăspundețiȘtergere
  3. Te urmaresc prin gfc Mary_Lena
    si email radumarilena2010@yahoo.com
    am comentat aici http://www.cosmetic-style.ro/detalii-produs/ProductsCatalog-Product/795-Fard-pulbere-pigment-Dazzle-Dust/141-Fard-de-pleoape

    RăspundețiȘtergere
  4. Am comentat la http://www.cosmetic-style.ro/detalii-produs/ProductsCatalog-Product/25763-Aloe-Blossom-Herbal-Tea/6628-Bauturi-nutritive#.V0SlK2jbvIU
    GFC- Serban Elena
    mail-cenzora2012@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Am comentat la http://www.cosmetic-style.ro/detalii-produs/ProductsCatalog-Product/25057-Very-Berry-Mask-15-g-/6613-Masca-pentru-fata#.V0rY5iGUx_m
    mail- tantitheo@yahoo.com
    GFC-Theodora Marin
    FB-Marin Theodora

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template