miercuri, 4 mai 2016

Epilatul nu a fost niciodata atat de simplu- Farmec crema depilatoare

Desi suntem in luna mai si inca ploua afara,  trebuie sa ne gandim totusi la vara si la plaja.
Eu am inceput sa imi cumpar rochite si sandale si de abia astept sa le port.
Singura problema care mai ramane e cea a picioarelor fine.

Sunt multe metode in zilele noastre pentru epilat: ceara, benzi, epilator, lama, crema sau metoda cu zahar . Eh, si sa nu uit de epilatul cu IPL ...
Eu am incercat cateva din cele enumerate mai sus, dar din cauza durerii si a comoditatii am preferat ( din pacate ! ) lama. Cand eram mai mica stiu ca am folosit crema de epilat, dar nu a fost deloc buna si tot la lama am ajuns.

Zilele trecute, am vazut un videoclip pe canalul Andreei Balaban (cu siguranta stiti cine e), apoi si pe alte canale ale youtuberitelor cunoscute, care foloseau crema depilatoare Farmec.
Am zis ca trebuie sa o incerc!
Ieri am fost la cumparaturi si am dat de crema asta de depilat (mie imi place sa zic epilat...) si am pus-o imediat in cos. Mai erau vreo 3 variante, dar am vrut-o pe asta pentru spune ca se foloseste timp de 3 minute si gata, voila.

V-am aratat pe facebook produsul si pentru ca eram curioasa de cat de buna e , am testat-o aseara.


Descriere oficiala:

Farmec cremă depilatoare rapidă este concepută special pentru îndepărtarea părului nedorit de pe picioare, braţe, axilă şi zona bikinilor. Este îmbogǎţită cuUlei de Argan benefic în emolierea, catifelarea și hrănirea pielii. Îndepărteză și părul foarte scurt.
  • Acțiune în 3 minute
  • Se îndepǎrtează sub duş 



Am aplicat un strat considerabil pe picioare si am asteptat ( nu m-am uitat la ceas sa fie fix 3 minute).
Mirosul e tot neplacut ( ca la orice crema de acest gen) dar nu exagerat, e suportabil.
Eram convinsa ca tot la lama voi ajunge, insa cand am frecat putin pielea am ramas efectiv cu firele de par pe degete. Din cate stiu e bine sa dai jos crema asta cu un burete sau o manusa exfolianta. Cum nu am avut asa ceva, am folosit o perie de fata( care de acum va fi folosita strict pentru asta).
A mers de minune !
Pe parcurs ce spalam , vedeam ca ramaneam fara firele de par.
Ce-i drept la al doilea picior nu s-au dus chiar asa bine , pentru ca , am stat mai putin timp cu crema pe el.
As zice ca s-au dus cam 80-85 % din firele de par (si erau mici), dar sunt convinsa ca daca as fi stat mai mult timp cu crema pe picioare s-ar fi dus mai bine.
Data viitoare voi sti:D.

O recomand? Daaa!
E perfecta pentru calatorii cand nu vrei sa cari cu tine lama sau epilatorul. In plus e foarte ieftina (in jur de 10 lei). Stiu ca e si un gel pentru dupa epilat, dar nu l-am gasit.
Cred ca am gasit un aliat de incredere pentru vara asta, mai ales pentru cand sunt pe graba!

Voi ce metoda de epilat folositi?

Pupici:D

8 comentarii:

  1. Eu folosesc de multi ani tot o crema depilatoare de la Farmec pentru piele sensibila. Desi mirosul este oribil o tot cumpar pentru ca isi face treaba de minune. De curiozitate o voi incerca si pe aceasta! :D
    Multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca au mai multe variante. Tot asa repede se da jos,3min? Ms si eu pentru comment

      Ștergere
    2. Am vazut ca au mai multe variante. Tot asa repede se da jos,3min? Ms si eu pentru comment

      Ștergere
  2. Unde l-ai gasit ? Vezi ca in auchan-u de la mall am vazut gelul de dupa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la billa l-am gasit.ms am sa ma uit dupa gel :*

      Ștergere
    2. Mersi :* l-am cumparat si eu sunt curioasa acuma sa il folosesc :))

      Ștergere
    3. sa-mi spui cum ti se pare:D numai sa il ti 3,4 minute pe piele.Eu m-am grabit putin.

      Ștergere
  3. Am inteles ca au imbunatatit textura cremei epilatoare ... fata de acum 5 ani cand am folosit-o eu ultima data. am sa ii acord si eu o sansa si o voi incerca

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template