luni, 18 aprilie 2016

Review farduri Wet'n wild

Acum cateva saptamani m-am dus hotarata la Kendra pentru a imi cumpara un luciu de buze de la NYX.Dar am avut o surpriza acolo, pentru ca standul cu NYX nu mai era , ci in locul sau era un stand cu Wet'n Wild.
Produsele Wet'n Wild imi sunt cunoscute de pe youtube foarte mult,dar din pacate eu nu am pus mana decat pe o paleta cu 8 nuante, acum multi ani, de la un blog sale.

Si pentru ca sunt multumita de paletuta aceea si tentatia era mare, mi-am cumparat de la stand un mono si un trio .
Le-am ales pe acestea, nu pentru ca am nevoie de alte farduri, ci pentru ca sunt cele mai laudate nuante de la ei si de mult timp doream sa le incerc...

  • Mono in nuanta  Creme Brulee- este o nuanta de nude foarte placuta.


Amabalajul este mic si usor de purtat in portfard.
Are o consistenta cremoasa, putin prafoasa.
Este pigmentat si mat.
Se poate folosi cu usurinta in machiajele de zi cu zi...eu il folosesc in zona de sub sprancene de obicei.
Pret mic : 10 lei.

  • Trio in nuanta Walking on Eggshells-




Din nou acelasi ambalaj mic, dragut .
Toate nuantele sunt pigmentate, insa sunt putin mai prafoase si sunt sidefate.
Acestea au imprimat pe ele zona pe care se foloseste (Browbone, Crease  si Eyelid) insa eu le folosesc separat cu alte nuante, pentru ca impreuna mi se pare ca ar iesi un machiaj cu prea mult sclipici.
Nuanta mea preferata din acest trio este cea pentru Eyelid, un nude-rozaliu placut, pe care il port cu o linie de tus si rimel si am un look dragut.
De asemenea, nuanta pentru Crease imi place sa o folosesc, cum spune , in pliu, dar avand pe pleoapa un fard mat.
Cel mai putin folosesc nuanta de highlight (Browbone) .
Pret: 19 lei.

Daca aveti Kendra in orasul vostru, va recomand sa mergeti sa vedeti produsele Wet'n Wild.
Personal sunt incatata de fardurile lor, dar vreau sa incerc si rimelurile lor si blushurile (daca le vor aduce-momentan nu le aveau). Am auzit ca si rujurile lor sunt bune !






Voi ce produse aveti de la ei sau ce produse v-ati dori?
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Noroc pentru portmoneul meu ca e inchis deja magazinul Kendra din Cluj, de entuziasm faceam ravagii astazi,poate pana maine imi trece putin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu care voiam sa ma ofer sa ti trimit cu posta :)) pupici,imi pare rau ca s-a inchis kendra.

      Ștergere
    2. :)) si eu care voiam sa ma ofer sa ti trimit cu posta :)) pupici,imi pare rau ca s-a inchis kendra.

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template