miercuri, 27 aprilie 2016

Recomandarea zilei : Biosilk Silk Therapy

Desi in mod normal parul meu este gras, in iarna am avut o perioada in care acesta    s-a uscat foarte tare. 
                                       

Stiam de la o prietena ca ea foloseste mereu un ulei de par de la Biosilk , care sincera sa fiu, mereu mi s-a parut prea scump pentru a il cumpara. 
Am decis totusi sa il incerc, in varianta mica. Sa nu imi para rau , daca nu functioneaza.
                                                                                                                                   sursa imagine
Varianta mica costa 20 lei, iar cea mare aproximativ 80 lei.                                              
Descrierea sa:

" Ser tratament din matase naturala pura care hidrateaza in profunzime, repara si asigura protectie pentru toate tipurile de par. Produs profesional.Tratamentul leave in este ideal pentru toate tipurile de par Poate fi folosit atat pe parul umed cat si uscat sau chiar si pe corp.
  • Mod de utilizare: Agitati inainte si aplicati o cantitate mica in palme si distribuiti de la radacina pana la varfuri, pe parul umed sau uscat. Nu se clateste. Folosit pe parul umed ajuta la o reparare si hidratare mai rapida a parului Folosit pe parul uscat ajuta la o stralucire si maleabilitate incredibila si protejeaza impotriva factorilor externi ( vant, soare, umiditate etc)
  • Efecte: Repara si ofera rezistenta firului de par de interior catre exterior La suprafata:finiseaza firele rupte si repara varfurile deshidratate La interior: hidrateaza si ofera rezistenta firului de par Protejeaza impotriva tratamentului termic. Nu incarca, nu este uleios. Poate fi folosit si ca produs ajutator inainte de coafare. "

Am ramas surprinsa cat de fin imi face parul !
E nevoie de o cantitate mica de produs, astfel incat iti ajunge o vreme buna un tub (chiar si tubul mic imi ajunge cam pentru 8,9 aplicari).

Eu il aplic pe parul ud, dupa care folosesc uscatorul de par.
Lasa parul fin, matasos si usor de pieptanat (iar eu urasc pieptanatul parului).
Are un miros placut care ramane in par si a doua zi. 
Dupa cateva utilizari parul meu nu mai era uscat .
Acum nu mai am problema asta cu el, dar tot folosesc tratamentul.

Am inteles insa, ca nu e bine sa fie folosit mult timp fara intrerupere pentru ca ar incarca prea tare firul de par. Eu folosesc un tub mic ( cam o luna) apoi fac pauza o luna , doua. 

Cred ca e un produs foarte bun, despre care se vorbeste prea putin din pacate.
Vi-l recomand cu drag !
Se gaseste in farmaciile Sensiblu.

Pupici:*




2 comentarii:

  1. Eu folosesc acum samponul si este ok. Parul meu e destul de fitos si reactioneaza excelent doar la anumite samnpoane pentru par cret.
    Cand vine vorba de ulei... il folosesc pe cel de la CHI (are un review pe blog) care mi se pare super bun! Ambele produse: si cel recomandat de tine si cel pe care il folosesc sunt produse de Farouk Systems.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu prea imi schimb samponul.insa mereu sunt deschisa la tratamente pentru par. N-am avut sansa sa il incerc pe cel de la CHI. :*

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template