vineri, 15 aprilie 2016

Project pan #3

Pentru ca am vazut ca va plac postarile/proiectele de genul acesta si pentru ca si mie imi plac si ma ajuta sa folosesc din produse, m-am  hotarat sa incep un nou project pan.
Nu stiu voi, dar eu urmaresc multe videoclipuri de genul asta pe youtube si ma motiveaza.
In ultima perioada am trecut de la dorinta de a avea o colectia mare de cosmetice, la extrema cealalta: imi doresc o colectie medie, cu produse bune , care imi plac si pe care le folosesc !
Imi pare rau sa dau banii pe produse si sa le uit in sertar, ca mai apoi sa le arunc (daca au expirat).

Pentru acest project pan, am ales urmatoarele produse:

-Creionul iluminator Benefit - Am ramas restanta de la ultimul proiect sa il termin. Nu mai e mult.Acum il folosesc si pe post de baza de machiaj sub fardurile neutre.


-Luciurile de buze Sephora- Sunt 5 luciuri mici si dragute.Am primit produsul asta de ziua mea acum doi ani de la ei, dar nu l-am folosit. Cred/sper ca se va termina repede, deoarece cantitatea fiecarui luciu de buze este mica.



-Baza de machiaj Inglot- Nu e cea mai grozava baza de machiaj,dar nu e nici rea. Imi displace insa ambalajul.Dupa ce o termin , vreau sa cumpar baza pentru fard de la Too Faced.




-Corectorul NYX-  Imi place mult,dar are ceva vreme de cand il am si desi il folosesc aproape zilnic se duce greu. Imi e dor de corectoarele cu pensulita, deoarece se aplica mai usor si mai igienic. Il vreau pe cel de la Urban Decay, dar nu inainte de a il termina pe acesta.



-Balsamul de buze Sleek - E foarte cremos si hidratant.Cu nuanta am o problema insa . Il folosesc seara inainte de culcare si imi lasa buzele moi. Il am insa de ceva vreme si am altul nou, intr-o nuanta mai purtabila pe care vreau sa il folosesc. Nu cred ca il voi termina ( e destul de mult produs) dar incerc sa folosesc cat mai mult din el, dupa care il voi arunca. Am inteles ca e bun si ca exfoliant de buze (combinat cu zahar/malai) si vreau sa il folosesc si in modul asta.



Timpul pe care mi-l acord pentru acest proiect este de 3 luni, cand o sa fac o ordine generala la toate produsele de machiaj si o sa vad ce ramane si ce arunc.

Ce parere aveti de acest tip de proiecte?
Ce produse vreti sa terminati?

Pupici:*


4 comentarii:

  1. Spor la terminat produse!
    Imi plac proiectele de acest gen.Eu ma straduiesc sa termin din fondurile de ten pentru ca imi place sa incerc cat mai multe.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template