duminică, 10 aprilie 2016

Produsul saptamanii trecute

Dupa multe tentative esuate de a folosi un buretel pentru aplicarea fondului de ten, am vrut sa renunt .
Am incercat un buretel Ebelin de la DM si unul no name. Ma tenta cel de la Real Techniques, dar nu eram hotarata daca sa mai incerc sau sa raman la pensulele mele.
Apoi Ana de la The Beauty Mist a recomandat intr-un videoclip buretelul de la Melkior . Si pentru ca am incredere in recomandarile ei, mi l-am comandat.V-am aratat comanda Melkior aici.
Azi revin cu parerea mea despre produs.

E un buretel dintr-un material foarte moale si maleabil , total diferit de cei pe care i-am incercat pana acum.
Este negru , ceea ce este putin ciudat , avand in vedere ca restul erau roz, portocalii, galbeni, etc. dar nu ma deranjeaza.
Aplica fondul de ten foarte bine si nu foloseste mult produs, cum e cazul la pensule.
Este ieftin, - 30 lei - dar il puteti lua cand sunt promotii. Cei de la Melkior au mai mereu o promotie pe site.



Ce nu imi place este faptul ca nu se spala foarte usor, sau nu stiu eu cum si ramane patat daca nu insisti mult.

Buretelul asta m-a facut sa inteleg de ce iubeste lumea aplicarea fondului de ten cu buretei, si m-a facut sa imi iau the real Beauty Blender (cel pe rosu ).Urmeaza un review prin comparatie pe youtube, dar mai trebuie sa testez niste produse cu cei doi buretei, ca sa va dau mai multe detalii.

Daca sunteti incepatoare sau acum doriti sa incercati pentru prima data aplicarea produselor crema cu un buretel si nu sunteti convinse ca o sa va placa, vi-l recomand pe acesta de la Melkior. Este foarte bun si nu costa mult.

Voi folositi buretel pentru fondul de ten? De la ce firma?

Pupici:*

12 comentarii:

  1. Ah, ce ma bucur ca iti place! Eu am buretei de la DM, Melkior (bineinteles) si Cupio.
    Nu m-am dat foarte tare peste cap cu achizitionarea unuia de la RT sau original pentru ca acestia pe care ii am sunt suficienti pentru nevoile actuale! Cine naiba stie cand mi se pune pata si o sa iau si din aia, vreo 4 :))! Abia astept filmuletul pentru ca sunt mega curioasa de rezultat. Cat despre petele de pe buretel... asa raman ei patati, indiferent de marca :(. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt foarte multumita de el ! multumesc de recomandare:* O saptamana frumoasa sa ai :D

      Ștergere
  2. eu nu folosesc dar foloeste fiica-mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut unu de pe ebay , sub orice critica dar la 1 $ ce pretentii sa ai, si il am pe cel din Dm care imi place, eu ii curat cu apa micelara dupa utilizare:-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut unu de pe ebay , sub orice critica dar la 1 $ ce pretentii sa ai, si il am pe cel din Dm care imi place, eu ii curat cu apa micelara dupa utilizare:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut unu de pe ebay , sub orice critica dar la 1 $ ce pretentii sa ai, si il am pe cel din Dm care imi place, eu ii curat cu apa micelara dupa utilizare:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm nu m0am gandit sa folosesc apa micelara.buna idee.ms.:*

      Ștergere
  6. Eu il am pe cel de la RT si il iubesc! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt curioasa de el.imi place partea aia plata. pupici:* o zi frumoasa

      Ștergere
  7. Ma tenteaza si pe mine si nu prea ma tenteaza.Ma descurc pe moment cu pensulele si degetelele excelent dar cine stie pe viitor.
    Pupici!Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma tenteaza si pe mine si nu prea ma tenteaza.Ma descurc pe moment cu pensulele si degetelele excelent dar cine stie pe viitor.
    Pupici!Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template