luni, 4 aprilie 2016

Machiaj complet cu 100 lei (5 produse)

Am vazut la Adina de la SeptembrieJoi  aceasta postare si m-am gandit sa o fac si eu .

Fondul de ten drugstore care imi place mult este Rimmel Lasting Finish . Mi s-a parut foarte bun si l-am folosit cu drag pana la ultima picatura.Are acoperire medie spre mare si e potrivit tenului mixt, sau gras. Pret- 28 lei

Pentru obraji va propun un duo de la ELF cu blush si bronzer in functie de preferinte . Am fost indragostita de produsul acesta cand a aparut, dar din pacate acum l-am cam abandonat. Se gaseste atat in varianta crema cat si pudra.-Pret - 22 lei


Pentru ochi , imi place sa folosesc mereu mascara pentru ca schimba cu totul aspectul fetei si in plus, am ochii mici,asa ca ii mai deschide:). Imi plac cele de la Maybelline foarte mult, in special cel rosu.
Pret - 22 lei (la oferta)


O paleta de farduri draguta si ieftina , este cea de la Essence. Au mai multe combinatii insa cele pe maro merg pentru orice ocazie.Am testat-o la sora mea, eu nu o am, dar am avut alta paleta de la ei. Pret - 16 lei

Si sa nu uitam de buze. Am sa va propun un ruj de la Elef . Au multe nuante, sunt cremoase si ieftine.Eu am incercat doua nuante.
Pret:9 lei







Si am facut un machiaj complet cu mai putin de 100 lei.
Voi ce produse ati propune?

Pupici:*

8 comentarii:

  1. sigur ca se poate...imi amintesc cans aveam un strugurel si il imparteam cu prietena mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce vremuri faine erau. si eu imparteam cu sora mea:D

      Ștergere
  2. As propune: pudra Stay Matte de la Rimmel London,CC Cream-ul din gama Gerovital Happiness,kitul pentru sprancene Brow this way de la Rimmel London.
    http://marcris84.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Da.E bun,costa doar 15 lei tubul ,nu ai ce pierde
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Fondul asta de ten l-am iubit tare mult! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bun si ieftin. l-am avut si pe cel cu capac albastru,dar acesta a fost mai bun pentru tenul meu.

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template