joi, 7 aprilie 2016

Idei pentru micul dejun

Desi nu scriu pe blog despre asta, in ultimii doi ani am manifestat o pasiune pentru bucatarie si gatit.
Urmaresc bloguri cu retete, dar cel mai des ma inspir de pe youtube.
Gateste usor.ro e preferata mea de la noi din tara, dar sunt multe videoclipuri din alte tari care arata diverse retete.
Imi plac retele simple pentru micul dejun, mai ales cele care se pot prepara din timp, pentru a le lua la lucru cu tine.

Iata variantele mele, inspirate de pe youtube si pinterest :

- iaurt, seminte de chiar, fructe congelate, iaurt grecesc, cereale/muslii.





-avocado, rosii, somon;
-lapte/iaurt, cereale, fructe


Voi ce mancati la micul dejun?
Pupici:*

2 comentarii:

  1. pai eu prima parte...iaurt cu de toate, fructe, seminte, etc...dar nu as refuza nici varianta 2!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am inceput sa ma satur de iaurt cu fructe...trebuie sa incep sa diversific:D

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template