miercuri, 13 aprilie 2016

Essence si produsele lor de sprancene #Make me Brow

De-a lungul timpului am incercat diverse produse pentru sprancene, in forme si texturi diferite.
Azi vreau sa va vorbesc despre un produs care mie imi place foarte mult si este "dupe" pentru un alt produs mult mai scump.
Este vorba despre rimelul colorat de la Essence , Make Me Brow.

-poza preluata de pe internet-


Eu l-am cumparat pe al meu acum 4, 5  luni , inainte sa vad produse similare la restul firmelor ( Benefit, Maybelline, L'oreal ).
Am dat in jur de 13 lei pe el .
Pentru ca este pe terminate , m-am gandit ca ar fi timpul sa ii fac un scurt review.

Ce spune ca face:

"Mascara gel pentru sprancene – culoare, forma si densitate. Aceste gel contine fibre mici ce completeaza golurile neplacute,  perfect pentru a obtine sprancene complete si frumos conturate"

-poza preluata de pe internet-


Parerea mea:

Imi place faptul ca este colorat si da o nuanta discreta sprancenelor, astfel ca daca nu ai timp/chef sa le umplii cu fard/creion , poti aplica repede aceasta mascara.
Chiar contine fibre mici, ca niste sprancene .
Inainte foloseam un rimel transparent , tot de la Essence, dar acela se murdarea din cauza fardului de sprancene si avea o perie mult mai mare si mai greu de utilizat fata de aceasta varianta, care are o pensulita mica si usor de folosit.
Pretul este foarte mic si desi nu l-am incercat pe cel de la Benefit (Gimme brow), cred ca este un dupe bun.
Imi place ca are doua nuante (desi eu am vazut doar una la standul de la care l-am cumparat) , pentru blonde si brunete/satene.Eu desigur, il am pe cel mai inchis la culoare.

Am incercat de la Essence si restul produselor de sprancene. 
Creionul de sprancene tin minte ca mi-a placut si l-am terminat destul de repede.Mi-ar placea sa incerc unul de la Anastasia in viitor.
Momentan am si kitul de sprancene de la ei, care este bun, insa are un defect destul de mare din punctul meu de vedere: ambalajul :( . As prefera sa fie in cutiuta mica , dreptunghiulara , la fel ca cele de la alte firme....
                                                                         -poza preluata de pe internet-

Singurul produs pentru sprancene pe care nu l-am incercat este un gel de sprancene ( brow pomade) si mi-ar placea sa il incerc  pe cel de la Nyx.

Voi ce produs folositi pentru sprancene?

Pupici :*

6 comentarii:

  1. Eu folosesc kitul pentru sprancene de la Rimmel,acela Brow this way dar aplic f.discret din el pt ca nu imi plac sprancenele sa se vada de la o posta.Pe viitor poate voi incerca si ceva de la Essence.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit de kitul de la Rimmel, dar nu l-am incercat. ma tenteaza rimelul lor pentru sprancene, am vazut ca are o pensulita faina. pupici si ms de comment:*

      Ștergere
    2. Am avut ambele produse, și cel de la Rimmel și cel de la essence si nu mi-a placut nici unul deoarece au periuțele prea mari. Cea de la Rimmel e mai mare ca la essence, așa ca nu recomand. Eu am rămas fard+rimel transparent.

      Ștergere
    3. da? are periuta mai mare?:( nu stiu de ce aveam impresia ca e mai mica si mai practica :(. atunci poate cel de la L oreal:D pupici ms de comment

      Ștergere
  2. La inceput nu mi-a placut deloc acest produs, insa acum il folosesc aproape zilnic! Se vede super frumos peste sprancenele mele vopsite! :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template