joi, 3 martie 2016

Review pudra MAC Studio Fix


Imi doream de mult timp o pudra de la MAC si am primit-o pe aceasta cadou de ziua mea.


Se presupune ca este 2 in 1, adica poate fi folosita si ca pudra si ca fond de ten.Eu am folosit-o doar ca pudra, dar avand in vedere acoperirea sa, poate fi usor purtata ca fond de ten.

Ambalajul este negru, elegant, cu un compartiment pentru produs si unul pentru un buretel (pe care il folosesc cand vreau o acoperire mai mare, in anumite zone). Pudra are de asemenea si o oglinda incorporata.



Nuanta mea este NW18 care este potrivita pentru perioada rece; probabil la vara as avea nevoie de o nuanta mai inchisa.

Pudra este foarte fina, se aplica usor cu pensula si nu este prafoasa.Matifiaza tenul si desi are o acoperire medie spre mare, nu mi se pare ca incarca fata.



Are 15 grame si pretul undeva in jur de 130 lei.

Din ce am mai folosit pana acum, mi se pare ca un bun "dupe" ar fi pudra de la Bourjois, Healthy Balance , care este la fel de fina si matifianta.

As cumpara-o din nou? Probabil ca da, pentru ca este buna si chiar isi face treaba, dar mereu imi place sa incerc produse noi, iar acum am alte variante pe wishlist.

Voi ati incercat-o?

Pupici:*



1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template