luni, 28 martie 2016

Review masca argila Vivanatura- DM


Azi va vorbesc putin despre un produs pe care l-am descoperit la inceputul lunii martie. Am uitat complet sa il mentionez in favoritele lunii martie asa ca ii fac un review aici, pe blog.

Aceasta masca am descoperit-o din greseala, uitandu-ma pe rafturile de la DM, dupa masca de la Freeman.
Mi-a atras atentia pentru ca spune ca este masca antiacneica, cu argila ( iubesc mastile de fata cu argila) si tea tree (am ulei din acesta, dar trebuie folosit in combinatie cu alt ulei ).

A fost 10 - 11 lei si am zis ca nu am ce pierde daca o cumpar. Cea de la Freeman este cam 28-30 lei (am folosit-o mai demult pe cea verde cu argila si avocado,cred).

Ce spune ca face:
Masca antiacneică se recomandă mai ales tenurilor cu probleme, grase, seboreice sau ocazional tenurilor mixte.
Conține ingrediente cu proprietăţi antimicrobiene, astringente, regenerante cum ar fi: argilă, argint coloidal, extracte din plante, ulei de sâmburi de struguri şi uleiuri volatile (grapefruit, neem, cajeput, tea-tree). Argila absoarbe grăsimea în exces, impuritățile din piele şi strânge porii.
Masca se păstrează pe piele 5-15 minute, apoi se îndepărtează ușor prin spălare cu apă călduță.
În rare cazuri pot exista alergii la diferite componente din cremă.




Am ramas placut impresionata de masca aceasta si de ingredientele sale.
Obisnuiam sa imi fac singura masti cu argila acasa (argila+apa) dar faceam mizerie in baie si nu aplicam un strat uniform pe toata fata.Am incercat si argint coloidal separat anul trecut si ulei de tea-tree. Masca asta are toate ingredienetele intr-un tub si este foarte buna.
Se aplica usor, se usuca pe ten in cateva minute si apoi se spala.
Mi se pare ca imi lasa tenul mai fin , il simt mai curat si cred eu ca ajuta si la uscarea cosurilor. 

Va recomand sa o incercati daca aveti probeleme cu acneea. 
Mai sunt si alte masti de la aceasta firma, pentru diverse tipuri de ten/ probleme.
Au si site aici.

Ati incercat ceva de la Vivanatura?
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Am incercat tot o masca de la ei, cu argila si trandafir. Mi-a placut si aceea dar cred ca am s-o incerc si pe aceasta, cand mi se termina! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma mai tenteaza cateva produse de la ei . :*

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template