marți, 8 martie 2016

Review Bureti Konjac - Sephora si Ebelin (DM)

Am auzit de ceva vreme de bureteii Konjac, dar nu am fost foarte curioasa sa ii incerc, pana cand am vazut ca exista si la Sephora si mi-am cumparat varianta pe gri (cu carbune) . Mai au si o varianta pe alb .
Dupa cateva saptamani am aflat de la Bianca Cosmetic Lover, ca exista si la DM , un buretel de genul asta, de la Ebelin si am mers sa il cumpar. Acesta e cu ceai verde.
Azi m-am gandit sa va fac un review al celor doi buretei konjac.


In primul rand, bureteii  sunt duri cand ii scoti din ambalaj. Trebuie sa ii lasati sub apa calduta cam 2 minute si se inmoaie. Apoi eu aplic pe partea plata produsul cu care ma spal (gelul de la La Roche Possay) si masez usor pielea.
Imi place senzatia pe care o ofera, pentru ca buretele e mult mai fin decat peria de fata de la Sephora sau buretelul de la Ebelin (tot pentru ten).Fac spuma multa si simt ca imi curata bine tenul.Nu m-am iritat de la ei.


Cel de la Ebelin a fost 19 lei , iar cel de la Sephora in jur de 30-35 lei.
Ca si forma sunt la fel, doar ca cel de la Sephora se mareste mai mult ( e mai bombat putin).
Sunt aproape la fel de fini, desi cel de la Ebelin parca e putin mai dur decat cel de la Sephora.






Pe cel verde il folosesc dimineata , si seara pe cel gri.
Nu stiu exact care e durata lor de viata, dar momentan se comporta foarte bine.

Dupa utilizarea buretelului se preseaza usor intre palme pana iese produsul si apa din el,apoi se lasa la uscat (de aceea are ata alba).

Sunt interesanti si ma bucur ca am reusit intr-un final sa incerc si eu bureteii astia. Imi plac si i-as recumpara.

Stiu ca sunt multe tipuri de buretei konjac, pentru diferite tenuri, diferite nevoi.Mai nou am vazut ca sunt si pentru corp (n-am incercat, dar nu se stie niciodata) .
Voi ati incercat vreun buretel de genul? De care? V-a placut?

Pupici:*

4 comentarii:

  1. eu nu am incercat nici-un buretel, fiica-mea are, acum o sa probez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am un buretel de la DM dar nu stiu d c nu ma atrag! Poate ca sunt putin mai comoda si pentru ca la baie a, deja o gramada de chestii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce zici, dar mie imi place sa stau mult la baie si sa ma dau cu toate nebuniile:))

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template