vineri, 11 martie 2016

Reveiw Rimel Pupa Milano Vamp


Am auzit de produsele Pupa de ceva vreme , dar stiam ca se gasesc doar in Italia, la fel ca si produsele Kiko.
Pe la sfarsitul anului trecut am vazut ca a aparut Pupa si la noi in tara, in Bucuresti si mai multe bloggerite vorbeau de produsele lor.

Mare mi-a fost bucuria in vacanta de iarna, spre sfarsitul lunii decembrie, cand am primit un cadou de la o prietena venita din Italia: un set de rimel si creion de ochi negru de la Pupa, ambalate frumos intr-un portfard super dragut .



Creionul de ochi l-am incercat chiar in noaptea de Revelion si eram mega incantata de el, pentru ca era foarte cremos, un negru intens si nu mi s-a transferat in pliu.

Rimelul l-am desfacut mai tarziu pentru ca aveam altul pe care il foloseam in acel moment. In prima saptamana nu am fost foarte impresionata de el, pana ce s-a ingrosat putin textura si s-a vazut mult mai frumos pe gene.


Acest rimel, face parte din gama Vamp si chiar le ofera volum , precum pretinde. De asemenea le  face sa iasa in evidenta, pentru ca le si alungeste.

Fara rimel:


Cu rimel:



Periuta este usor curbata, grosuta si trebuie sa ai grija cu ea cand aplici rimelul.
Este suficient un strat pentru ca altfel lipeste genele si face picioruse de paianjen .


Nu se transfera pe pleoapa si nici nu pica "bobite" sub ochi , cum se poate intampla in cazul altor rimeluri.

Pe site-ul lor, am vazut ca pretul acestui rimel este de 43 lei si spune ca este  : 
"Cu risc scăzut de reacții alergice. Testat oftalmologic. Recomandat pentru ochii sensibili și purtătorilor de lentile de contact."

Si o veste buna pe care am aflat-o de curand este ca vor deschide si in Timisoara magazin. Trebuie sa merg neaparat sa testez produsele.Am auzit numai vorbe de lauda despre rujurile lor.

Voi ati incercat produse Pupa?
Va plac?

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template