sâmbătă, 5 martie 2016

Produsul saptamanii


In aceasta saptamana am folosit si am si terminat pudra pulbere HD de la MUFE.


Am luat-o intr-un kit cu mai multe produse de la MUFE si anul acesta m-am reindragostit de ea.
Am folosit-o pentru a seta corectorul sub ochi, pentru a matifia toata fata, sau pe pleoapa, in pliu, pentru ca sa nu mi se transfere tusul.



Are 5 grame dar m-a tinut muuult timp.
E micuta si travel friendly. Din cate stiu, se gaseste de cumparat si aceasta varianta mica separat (fara  set).

Avea o sita micuta, insa i-am dat-o jos pentru ca sa pot lua eu produsul pe pensula dupa bunul plac.


A fost prima mea pudra pulbere translucida si acum sunt in cautare de una noua. Sugestii?

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template