luni, 7 martie 2016

Marie Claire Beauty Kit martie 2016

Cand am aflat ca se lanseaza un nou beauty kit de la Marie Claire, eram super incantata."Nici nu conteaza ce contine,il vreau!" am zis in sinea mea.
Apoi m-am uitat zilnic pe pagina lor de facebook sa vad totusi despre ce e vorba (au anuntat cate un produs in fiecare zi)
Am aflat si de o cutie de la Douglas , care are acelasi pret (daca aveti card la ei).

Am ales-o pe cea de la Marie Claire,pentru ca sunt curioasa sa incerc produse de la Collistar, mini parfumelul Chloe (l-am avut mostra si mi-a placut) si gelul de dus de la Collistar.



Faptul ca au introdus produse Avon nu m-a incantat si nu pentru ca nu sunt bune, am fost fana si reprezentanta Avon multi ani, ci pentru ca vreau sa primesc produse (chiar si in varianta mica) pe care in mod normal nu mi le pot achizitiona (decat in varianta full size) sau care sunt mai greu accesibile.
Totusi nuanta primita (Berry Blast)e chiar frumoasa.Chiar e o nuanta de zmeura foarte draguta !

Oja de la Sally Henssen mi s-a parut interesanta, iar samponul de la Batiste e un produs care nu strica niciodata sa il ai prin casa (desi mai am 2 variante mini).

Cel mai putin ma incanta mostra aceea de crema de corp.

Pretul : 69 lei (mai mare decat pretul cutiutei din decembrie)

Am facut totusi un mic calcul si iesi la mai putin de jumatate din pret, fata decat daca as achizitiona produsele astea (inclusiv in variantele mini / mostre).
In plus, timp de 3 luni imi vine revista acasa, lucru care ma incanta pentru ca imi plac revistele si e un mod de a ma relaxa.In ultima revista stiu ca am gasit si o  mostra Vichy care mi-a placut mult.( Am primit aceeasi revista de doua ori- not nice ).

Azi a venit cutiuta (in mai putin de o saptamana) si iata si produsele:












La prima impresie, sunt incantata de gelul de dus de la Collistar, de rujul Avon si de oja.Parfumelul arata foarte dragut, dar e tare micut.
De azi incep sa testez si revin cu pareri.

Voi vi l-ati achizitionat?

Pupici:*

4 comentarii:

  1. tocmai ce a venit azi si la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. super! sa le folosesti cu drag! ce produs iti place cel mai mult?

      Ștergere
  2. Si la mine a venit! Exfoliantul e cel mai tentant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte fain exfoliantul.si miroase super

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template