luni, 14 martie 2016

Comanda online Melkior

Saptamana trecuta cei de la Melkior au avut o gramada de oferte, iar eu profitat de cea cu 20% reducere la orice produs. In plus transportul e gratuit toata luna martie.



Coletul a venit foarte frumos impachetat, si repede, prin curierat.
Imi place ca sunt foarte atenti la detalii. Chiar si hartia in care erau impachetate produsele era personalizata Melkior . Iar plicul argintiu e super dragut.


Mi-am comandat o pudra libera, nuanta Cashmere (20grame- ma va tine o vesnicie) , o pensula de ochi , buretelul pentru fond de ten ( in genul celor Beauty Blender) si niste plicuri de plastic care se inchid etans.







Acum sunt in teste produsele, dar prima impresie a fost una foarte buna.Mai ales in ceea ce priveste buretelul . Am zis ca e ultima data cand imi cumpar un buretel de genul, caci nu ma impac cu ele.
Ei bine, cu acesta, e alta poveste.Multumesc Anei de la The Beauty Mist pentru recomandare (l-am vazut in videoclipul ei cu preferate).

Voi ce v-ati luat de la Melkior?

Pupici:*

2 comentarii:

  1. Eu mi-am luat o paleta cu 6 culori si imi place extrem de mult. Cu o paleta de genul si cu cateva pensule de calitate iti realizezi un machiaj de nota 10

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit multe lucruri bune de fardurile lor, tot vreau sa imi iau , dar mai intai vreau sa termin ce am. pupici:*

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template