marți, 29 martie 2016

Comanda H&M

Saptamana trecuta am dat o mica comanda la H&M  , pentru ca aveau transportul gratuit si voiam niste produse pe care nu le gasisem in magazinul fizic.Sunt doar cateva accesorii, dar foarte utile pentru mine:D.

In primul rand, motivul comenzii a fost setul asta pentru sutien.Il am pe wishlist de jumatate de an si in magazin nu se gaseste.Mi se pare un produs ingenios si foooarte util !

Apoi am gasit niste sosete cu print dragut.Mai am cateva de la ei, dar din acelea scurte pentru tenesi . Acum am vrut ceva mai lungi. Sunt foarte placute la atingere si nu transpiri in ele. O sa imi mai cumpar !


Nu sunt o mare fana a ochelarilor, ba chiar din contra.Nu mi se pare ca ma avantajeaza prea mult, dar astia mi s-au parut draguti.Au si pe maro si cred ca o sa ii iau si pe aceia.



Si un alt produs de care aveam nevoie si nu gaseam in magazin, este o aceasta curea. Mi-am luat marimea L care este putin cam prea lunga, dar no problem.E potrivit de  ingusta pentru a o purta la blugi.Mai vreau si pe alte culori !
Cam atat mi-am comandat.Mi-a parut rau dupa ce am plasat comanda ca am uitat sa cumpar ceva din sectiunea de home sau de machiaj, care nu se gaseste decat pe online...data viitoare.
Comanda a sosit in 2 zile si toate produsele au fost in stare buna.

Voi v-ati comandat de pe site sau preferati sa mergeti in magazin?

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template