luni, 15 februarie 2016

Review creion de ochi kohl kajal Melkior- maro

O intreaga nebunie pe bloguri despre noile produse Melkior.
Mi-am dorit de multe ori sa dau o comanda pe site-ul lor, dar apoi am aflat ca deschid magazin in Timisoara si am asteptat.Oricat de relaxant e shoppingul online, prefer totusi sa vad pe ce dau banii.

Am mers chitita la Melkior sa imi cumpar noul creion de ochi pe maro. Nu am unul in colectie si mi s-a parut ca arata tare bine.

L-am testat in magazin, apoi l-am si cumparat.Dupa 4 ore (timp in care m-am spalat pe maini si am frecat si cu degetul pe swatch) linia maronie era tot acolo.

Aplicarea este foarte usoara, mai ales ca tusul nu este punctul meu forte.Mi se pare ca arata dragut la un machiaj nude si e altceva decat obisnuitul tus negru.

Este cremos, nu zgarie.
Are gramaj normal , 1,20 grame.
Pret:26 lei.

Rezistenta foarte buna, chiar si pe pleoapele mele uleioase. Nu mi se strange in pliu, ceea ce e un maaaare plus pentru mine.
Au si varianta pe negru.





Vreau sa incerc si alte produse in viitor de la ei, cum ar fi rimelurile lor, fardurile si rujurile/creioanele de buze.

Voi ce ati incercat sau ati vrea sa incercati de la ei?

Pupici:*

1 comentarii:

  1. nu am incercat pana acum nimic de la Melkior, desi au magazin in Constanta. :D Poate pe viitor o sa incerc ceva. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template