luni, 8 februarie 2016

Review Balsam de Par Ziaja

De obicei parul meu se ingrasa repede, motiv pentru care iubesc samponul uscat de la Batiste.
Iarna aceasta nu stiu din ce motive, s-a uscat foarte tare.Pe langa asta, era aspru la atingere si greu de pieptanat, desi aplicam diverse masti sau uleiuri de par.

Cand am descoperit produsele Ziaja intr-o farmacie din Timisoara, imi venea sa imi cumpar toate produsele de la ei:)) Am ales insa gelul de dus exfoliant despre care v-am scris deja si un balsam de par cu ulei de masline.


Descrierea sa oficiala:

Balsam regenerant pentru par deteriorat cu ulei de masline si provitamina B5
Regenereaza structura firului de par pe toata lungimea lui.
Previne electrizarea statica dr si incurcarea firelor de par.
Aceasta isi recapata si stralucirea naturala.
Testat dermatologic. NU CONTINE FARA PARABENI!
Mod de utilizare:
Aplicati pe parul proaspat spalat, apoi clatiti dupa 3-5 min.
Cantitate: 200 ml

Parerea mea:
Am ramas impresionata de balsamul de par chiar de la prima utilizare.Parul meu era fin la atingere si s-a pieptanat mai usor.M-am gandit ca poate e de la alt produs (uleiul de par ) pe care il foloseam dupa baie, desi pana acum nu facuse parul asa fin.Asa ca am incercat sa folosesc doar samponul meu normal si balsamul de par, fara sa aplic altceva dupa baie. Rezultatul a fost din nou un par fin si usor de pieptanat, asa ca balsamul e de vina.

Chiar descurca parul si are o stralucire frumoasa, pare sanatos. De asemenea, nu mi se mai ingrasa la fel de repede, desi il spal tot ca si pana acum.
Pretul a fost de 12 lei si sunt foarte multumita de el !
Urmatorul produs Ziaja de pe lista este Masca lor de par cu cacao.

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template