luni, 1 februarie 2016

Preferatele lunii ianuarie

Parca ieri eram acasa de Craciun si acum suntem direct in luna februarie.
Timpul trece din ce in ce mai repede...

Am sa va spun repejor ce produse am folosit cu drag in acest inceput de an.

Paleta Semi-Sweet Chocolate Bar de la Too Faced - e minunata si isi merita banutii. Fardurile sunt foarte cremoase, pigmentate si selectia de nuante de maro este de-a dreptul divina. Imi place si nuanta de albastru, pe care vreau sa incep sa o port mai des.

Eyeliner Pupa - l-am primit cadou in decembrie si a fost dragoste la prima aplicare.E foarte foarte cremos, tine binisor pe ochi (eu am pleoape uleioase si mi se transfera dupa cateva ore in pliu,dar nu asa tare ca la alte creioane de ochi).

Gel de dus Ziaja- de cateva luni il doream si am pus in sfarsit mana pe el.Miroase divin, exfoliaza bine si imi place si borcanasul in care e ambalat.

Balsam de par Ziaja - acest produs e nou in rutina mea de ingrijire a parului, dar a facut minuni de la prima utilizare.Nu aveam asa mari asteptari de la el.Imi lasa parul foarte fin ! Si nu mai il simt uscat, ca si inainte.O sa imi cumpar si masca cu cacao de la ei ...
Oja Essence- V-am mai vorbit despre ea. Cand nu stiu ce sa port pe unghii, sau am nevoie de o nuanta cuminte, o aleg pe aceasta.

Voi ce produse preferati aveti in aceasta luna?

Pupici:*

8 comentarii:

  1. draguta tare ciocolatoasa aceea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador urban decay si încă nu am o paleta. Am vazut mult prea multe cuvinte de lauda si make up realizate cu ea si sunt extraordinare culorile acelea de maro. Creionul de la pupa mi-l doresc sa il incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca Pupa se gaseste in Buc...e foarte bun..si eu vreau de la UD Naked-ul..cred ca 1..de obicei originala e the best...

      Ștergere
  3. nu am preferate comune cu alte tale insa am o oja aseamanatoare care imi place si mie foarte mult. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ma tentezi cu balsamul de la ziaja :) si cu scrubul! Dar tot pt par mai am pe wishlist masca de par herbagen (iguanitza o tot recomanda) si na.. Sa folosim si produse romanesti :) si un ulei de la aussie care se numeste ceva gen 3 miracle oil si miroase diviiiin. Aici se gaseste in dm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt foarte multumita de el.Dar depinde de parul fiecareia.Despre uleiul de la aussie parca am auzit si eu...Eu ma gandeam sa mi-l recumpar pe cel de la Wella sau de la Biosilk...pupici, multumesc pentru comment:D

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template