duminică, 28 februarie 2016

My shower products


Astazi am sa va arat ce produse am introdus in ultima vreme in rutina mea de ingrijre la dus.

De cateva luni,imi place sa fac bai lungi , fierbinti si pline de spuma . Daca nu am spumant,  folosesc sare de baie, care imi coloreaza apa.Momentan o folosesc pe aceasta de la Balea.



Apoi, dupa demachiere, folosesc gelul de fata de la La Roche-Posay, fie cu noul burete konjac, fie cu peria de fata Sephora sau buretelul  Ebelin.





Ca gel de dus , am folosit gelul exfoliant de la Ziaja despre care v-am tot vorbit , iar acum folosesc alt gel de dus de la Ziaja, din acela normal, cu aroma de portocale si ciocolata.
Cam la 3, maxim 4 zile (cand sunt lenesa) ma spal pe par si folosesc samponul de la Clear, singurul de la care nu fac matreata.Uneori incerc si diverse mostre,ce-i drept.Ca de exemplu , acum am o mostra de la Nivea si sunt curioasa sa o incerc.
Apoi folosesc balsamul  si masca de la Ziaja.


Dupa aceea incepe procesul de "cremuire". Am creme pentru maini, corp, fata. Daca doriti , vi le pot arata intr-o alta postare.

Voi ce produse folositi la dus?

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template