joi, 11 februarie 2016

Finalizare produse update final

De cateva luni incerc sa termin cateva produse si azi am ajuns la finalul acestui "proiect".

Aici aveti prima postare despre produse si update-urile (1,2,3).

Din 6 produse pe care mi le-am propus la inceput sa le termin , am reusit sa termin 4 , aproape 5. Destul de bine zic eu.

Uleiul de par - a ajuns sa imi placa si l-am folosit cu drag in ultimele saptamani. Nu l-as recumpara pentru ca e foarte lichid si prefer un ulei de par cu o consistenta mai groasa.


Creionul Jumbo de la Nyx- nuanta Milk- l-am folosit pe post de baza/primer in fiecare zi. Acum am altul,dar pe maro. E un produs foarte bun si isi merita banutii.Eu il aveam deja de prea mult timp.L-as recumpara in viitor, dar momentan sunt chitita pe alta baza de machiaj.


Creionul iluminator de la Benefit- el e pentru zona de sub sprancene, dar l-am folosit si pe nas si deasupra buzei ca iluminator. Este un produs ok, dar nu e genul de iluminator pe care il prefer.Acum vreau sa imi iau o pudra iluminatoare de la The Balm. Personal nu as da banii pe acest produs in Sephora.Sunt alte variante mai ieftine, cum ar fi cel de la Elf...


Rujul Maybelline e aproape terminat.M-am saturat de el, asa ca in timpul zilei folosesc alte rujuri si pe acesta il folosesc seara inainte de culcare pe post de balsam de buze.E foarte hidratant.


As recumpara cu drag rujuri Maybelline.
Pret mic , durata de viata mare, cremoase, nuante multe si frumoase.
Acum am alte rujuri de folosit/terminat dar e un produs bun pe care il recomand.

Din acest proiect am inteles ca produsele cosmetice se termina greu si inainte de a cumpara altele ar trebui sa termin ce am deja.
Anul acesta mi-am propus sa termin 16 produse de machiaj . Sper ca voi reusi.
Pupici :*

6 comentarii:

  1. Hei! Tocmai ti-am descoperit blogul si imi plac postarile de genul acesta. Stiu cum este, pentru ca si eu cumpar produse, iar mai apoi ma gandesc ca nu le voi consuma. Chiar am aruncat o parte din ele pentru ca expirasera (e greu sa fim fete :)) ). Ma tenteaza uleiul de par de la L'oreal, dar am inteles ca ar avea un miros mai ciudat. Nu l-am cumparat pana acum pentru ca am avut altele pe lista. Sper sa reusesti ce ti-ai propus :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey:) Mie nu mi s-a parut ca miroase urat uleiul de par.dar ti-l recomand pe cel de la Wella. E mai scumput dar merita. Pupici :*

      Ștergere
  2. eu ma incurajez cu postarile de gen empties pentru ca acolo imi dau seama cam cate produse reusesc sa consum. Si eu incerc sa cumpar doar atunci cand am terminat produsele dintr-o anumita categrie. LA machiaj insa e foarte greu. Mereu vreau sa am de unde alege. :D
    Felicitari pentru reusita si spor la terminat si anul acesta!
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac postarile cu empties.Multumesc:* Bata si tie :*:*

      Ștergere
  3. Eu am ca termen 1 aprilie, dar trag de ele ca de-un caine mort...e greu sa termini produse de make-up, la cele de ingrijire e altceva. dar la machiaje...mereu ma dau cu capul de pereti ca nu le folosesc suficient de mult/des.
    http://paginidezisinoapte.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e greu sa termini produsele de machiaj. am sa mai fac un project pan, ca imi prinde bine:) :*

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template