vineri, 26 februarie 2016

Catch of the week- Bourjois Bronzing Powder

Catch of the week sau cum am dat 3 lei pe un produs ce valora 57 lei?

Pudra bronzanta de la Bourjois, in forma de 4 bucatele de ciocolata, este primul produs de machiaj cu acest aspect pe care l-am vazut.Paletele de la Too Faced Chocolate Bar au aparut mult timp dupa.
Mi-o doream de vreo 3 ani. Si nu se gaseste pe nicaieri la noi in tara, asa ca speram ca o sa ajung candva in Anglia si o sa fie primul produs pe care o sa pun mana.
Intamplarea face ca din plictiseala, zilele trecute, am dat peste produsul asta pe un site romanesc.Nu intrasem de ceva vreme pe acest site si mi-a sarit inima din loc cand am vazut ca este in stoc.Mai este si varianta cu 2 bucati de ciocolata alba (iluminator) si 2 bucati maro (bronzer) dar aceea nu era in stoc.

Spre rusinea mea nu stiam ca am cont facut de mai demult pe acest site. Anyway, m-am logat si am vazut ca am 20 puncte in cos . Adica 20 lei. Produsul era deja redus de la 57 lei si 23 lei !!! Scazand punctele mele , am ajuns la valoarea de 3 lei !!! Mai mult am dat pe transport (13 lei cu curierat) dar nu conteaza.As fi platit si pretul intreg al produsului numai sa il am.

Nu am nevoie de un bronzer acum, nu era in plan pentru 2016, dar la cat de mult mi l-am dorit si de cand il astept, nu mai conteaza nimic.

A sosit in 2 zile si il adoooor !
Amabalaj dragut, mai mare decat ma asteptam si un usor miros de ciocolata.Nuanta e destul de deschisa si la prima atingere nu a fost foarte pigmentat, dar era si foarte rece (proaspat scos din masina de la curier). Il testez in continuare si revin cu un review.
Sunt foarte incantata de achizitia mea.
Sa va mai spun ca era ultimul in stoc?!

Ah, sa nu uit. Am primit si un creion de ochi si un corector, gratuit, pentru ca au cadou de 8 martie. Sunt no name, dar sunt dragute. Gestul in sine e foarte dragut.
Siii am primit un cupon cu 10 % reducere la urmatoarea comanda.
Site-ul de unde am comanda este acesta:http://www.cosmetiq.ro/
Poate gasiti si voi ceva produse dragute.Au produse NYC , Revlon, Kiko...

Pupici:*

.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template