marți, 5 ianuarie 2016

Wishlist 2016

Pentru ca anul acesta nu vreau sa cumpar prea multe produse, am sa fiu atenta la ce dorinte am.
Sunt cateva lucruri pe lista mea de dorinte de ceva vreme si am sa le trec aici, poate le bifez pe parcurs.

  • O paleta Too Faced- sunt atatea si toate frumoase ca nu stiu exact pe care sa zic ca o vreau, caci pe toate nu se poate:))  Am pus mana pe Semi Sweet Chocolate Bar. One wish came true !

  • Produse de corp de la The Body Shop-in special un unt de corp-Cand termin tot ce am,asta o sa cumpar. Au atatea arome ca nu sti ce sa alegi.Din editia de Craciun mi-a placut aroma de prune, dar mai am 3 creme de terminat si nu avea rost sa cumpar atunci....desi acum nu stiu daca se mai gaseste.....

  • Produse Ziaja...tot pentru corp...As vrea cele cu portcoala.Gelul de dus, crema de corp, gelul exfoliant.Pe toate.Nu sunt scumpe, dar nu le-am gasit la farmacii si nu am apucat inca sa dau comanda pe vreun site.Candva....candva...

  • O alta dorinta pentru jumatatea anului este tusul gel de la Inglot si Duraline-ul.Sunt produse foarte laudate.Tusul nu era pe stoc cand am mers sa il caut si inca incerc sa termin cateva creioane de ochi,dar il am in minte.Si poate o paleta mica cu niste farduri...


  • Anul trecut mi-am satisfacut pofta cu rujul de la Mac.Il tin la loc de cinste, dar se simte cam singurel.Pofta vine mananc, asa ca un alt ruj de la ei ar cam trebui sa ii tina de urat la Syrup al meu.Ceva mai indraznet.

  • Tot pentru buze o sa imi iau la vara un Lip Stain.Desi le ador pe cele de la Nyx si mai nou de la Sleek, sunt foarte laudate si as vrea sa incerc macar unul.Un visiniu ceva:D

  • De la The Balm imi doresc un blush.Il stiu, e ochit de mult, dar inca nu imi e indispensabil.Cand o sa mi se puna pata am sa merg sa il iau.
Later Edit:Am pus mana pe iluminatorul lor

  • De Melkior am auzit foarte multe lucuri anul acesta.Ma tenteaza fardurile lor, si o paleta magnetica, dar mai nou am auzit ca au un iluminator pudra foarte frumos.

Lista ar putea continua la nesfarsit , mai ales ca produse noi apar mereu, dar am sa ma rezum la acestea.
Sper ca in 12 luni sa imi cumpar macar jumatate din ele (conditia este sa termin din ce am-nu vreau sa le tin pe raft degeaba).

Voi ce produse doriti sa va luati in 2016 ?

Pupici:*

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template