marți, 26 ianuarie 2016

Update finalizare produse

Daca tineti minte postarea cu produsele pe care incerc sa le termin, (click) am spus ca desi nu le-am terminat pana de Craciun, o sa lungesc procesul pana prin februarie.
Azi fac un update, pentru ca sunt incantata de rezultate:

Am terminat creionul de ochi de la MUFE.


Uleiul de par L'oreal este pe gata si el, in 2 saptamani zic eu ca se va termina.

Rujul asta in schimb  nu vrea sa se termine.De aproape un an il tin in geanta cu mine ca sa il termin si tot mai am de lucru cu el !!

Creionul jumbo de la Nyx mai are cateva utilizari si va fi gata.



Si ultimul produs, pe care nu il voi termina din pacate, este creionul de la Benefit , High Brow.Ce-i drept l-am neglijat in ultimele saptamani.

Am sa revin cu un ultim update in februarie, probabil pe la mijlocul lunii.
Voi ce produse vreti sa terminati?
Pupici:*

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template