joi, 14 ianuarie 2016

Review La Roche Posay BB Cream

Hello.
Va spuneam intr-o postare anterioara ca am cumparat un BB cream de la LRP, deoarece era o oferta de 2+1.Azi va povestesc putin despre el.

Imi place ca:

  • - are 40 ml-majoritatea produselor de acest gen au 30ml
  • - este produs dermato-cosmetic
  • - are spf 20- lucru benefic tenului chiar daca nu este vara.Si iarna avem nevoie de protectie.


Ce nu imi place:

  • - are acoperire mica (spre mediu la 2 straturi), motiv pentru care il folosesc pe post de baza de machiaj sau ca atare doar in weekend cand vreau sa las tenul mai lejer, sa respire.
  • - contine alcool si parfum (dar nu mi-a iritat pielea)







Din pacate acest BB cream este pentru mine mai degraba o crema cu Spf, sau o baza de machiaj.
Avand tenul mixt cu imperfectiuni am nevoie de o acoperire mai mare, pe care nu mi-o poate oferi.
Eu l-am primit gratis datorita ofertei, asa ca nu imi pare rau ca il am, dar nu as da banii pe el (costa in jur de 63 lei), desi restul produselor LRP imi plac foarte mult.


Daca aveti un ten deschis , fara imperfectiuni si doriti doar o crema nuantatoare, ceva lejer sa uniformizeze tenul , v-o recomand. Pentru mine insa nu este ceea ce am nevoie.


Pupici:*

1 comentarii:

  1. mie mi se pare un produs interesant. prefer produsele care doar uniformizeaza nuanta tenului. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template