marți, 12 ianuarie 2016

Review Gel de dus exfoliant Ziaja

De firma aceasta am auzit foarte multe in ultimele doua luni. Eram tare curioasa de produsele lor, mai ales de cele cu aroma de portocale si ciocolata.

Intr-un final am reusit sa le gasesc si in Timisoara, intr-un magazin naturist, Miracolul plantelor cred ca se numeste.
Am pus manutele pe gelul lor de dus exfoliant pentru ca pe el voiam cel mai mult sa il incerc, dar sunt multe alte produse pe care le mai vreau (de exemplu gelurile de dus normale, balsam de par, crema de corp).



Mi-as fi luat si gelul de dus normal cu aroma de portocale, dar am deja 2 desfacute acasa de la alte firme si vreau sa le termin mai intai. O sa ii vina vremea si lui cu siguranta.Sunt convinsa ca nu o sa ma pot abtine mult timp si luna viitoare o sa imi cumpar o gramada de produse de la ei.Mai ales pentru ca un gel de dus (cu pompita, foarte dragut) la 500 ml costa undeva la 15 lei.

L-am incercat deja si pot sa va spun urmatoarele lucruri:

- are un miros divin ! inunda toata baia. Din pacate nu ramane pe piele, dar dupa ce imi cumpar si crema de corp de la ei, o sa fie perfect !
- are particule micute abrazive, care nu zgarie pielea, din contra. Exfoliaza finut si lasa pielea fina.
- are 200 ml si costa 17 lei.
- ambalajul este diferit de alte geluri de dus exfoliante incercate de mine, pentru ca este la borcanas.
- iti trebuie o cantitate mica pentru a folosi pe tot corpul.


Sunt foarte incantata ca am gasit produse de la Ziaja in oras si ca am cumparat gelul de dus dupa care tanjeam de ceva vreme.

Concluzia finala : mai vreau !

Pupici:*

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template