luni, 4 ianuarie 2016

Planuri pentru 2016

La multi ani !!
Va doresc un an minunat plin de lucruri frumoase!
Pentru mine 2015 a fost un an extraordinar cu multe reusite, asa ca de la 2016 nu am asteptari mari.Daca este pe jumatate ca si 2015 este perfect.
Am cateva planuri pentru 2016 si ca sa tin seama de ele m-am gandit sa le impartasesc cu voi.

Deci.... in 2016 vreau:
  • Sa cumpar 16 produse de make-up in total (nu intra cele de ingrijire a corpului, a tenului sau produsele primite). Sunt 12 luni, 16 produse cred ca se poate. Azi am cumparat deja primul produs, dar le postez pe fb ca sa tin seama si sa le numarati cu mine.Fara trisat !:D
  •  Sa folosesc ruj rosu in viata de zi cu zi. Am vreo 3 rujuri rosii foarte frumoase, dar pe care le folosesc doar cand ies in oras , in club sau ceva petrecere.Cum nu mai ies asa de des, rujurile raman si e pacat de ele.Mi-am pus deja unul rosu la oglinda sa il vad, sa il folosesc...Iarna oricum cred ca merge purtat cu usurinta un rus rosu si un machiaj soft.
  • Sa ies din my confort zone si sa incep sa imi fac diverse coafuri.Ceva simplu, codite impletite, un coc, doar sa nu mai fie in coada respectiv lasat.....Am mult par, trebuie sa il folosesc:))
  • Tot in afara zonei mele de confort ar fi sa imi port statement necklaces pe care le-am cumparat cu atata patima anul trecut si au ramas intr-o cutie la pastrat.Am o multime de accesorii in general si cu toate astea port doar cateva.
  • Sa slabesc cateva kg pana la vara...asta e un plan in fiecare an....macar am intentia:D
  • Sa filmez mai des pe youtube si sa scriu pe blog macar de doua ori pe saptamana.Am ceva produse noi, pe care le testez, deci am material de review.Idei am, dar mi-e lene sa fac si sa descarc apoi pozele...cam asta e the big problem mai nou....
  • Sa mananc mai multe legume si mai putina carne.Mi-ar placea sa devin lacto-pesco-vegetariana sau ceva de genul, dar iubesc prea mult carnea ...va fi greu....
  • Ca si in cazul fardurilor, am ajuns sa am si haine multicele pe care le iubesc, arata minunat pe umeras, dar nu imi vine sa le port.De cele mai multe ori din comoditate.Vreau sa le port pe toate anul acesta si daca e ceva ce nu imi mai place sa arunc/donez.
  • Tot in categoria fashion, vreau sa cumpar putine produse si bune.Cam ca la make-up....Nu o sa ma limitez la un nr.de articole pentru ca la reduceri nu o sa fac fata, dar incerc sa ma stapanesc si sa cumpar doar ce am nevoie ...
Cam asta vreau sa realizez in 2016.
Voi ce planuri aveti ?

Pupici:*

1 comentarii:

  1. Buna lista! Nu mi-am facut planuri, dar voi incerca sa ma stapanesc cand vine vorba de cheltuiala!:))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template