luni, 11 ianuarie 2016

La roche posay- mini review produse

Mereu imi place sa incerc produse noi, iar asta este valabil si la produsele de ingirjire a tenului.
Cand mi s-a terminat gelul de curatare mi s-a terminat si crema de fata, pentru ca asa se intampla....cand se termina una, se termina toate.

Am fost la Sensi Blu si mi-am luat gelul de fata, crema de fata matifianta si un BB Cream (pentru ca era oferta 2+1 gratis) toate de la La Roche Posay.

Tot de la ei aveam deja crema Effaclar Duo, pentru ten gras/cu imperfectiuni.



  • Gelul de fata este un gel de curatare bun, face spuma consistenta si simt ca imi curata tenul.Aplicatorul este practic (pompita), are 400 ml si a fost in jur de 63 lei.
  • Crema de fata matifianta este buna, matifiaza, dar si hidrateaza tenul.Mi-ar fi placut sa contina SPF, chiar daca este iarna.
  • Crema de fata Effaclar Duo, o folosesc seara si imi place ca usuca/vindeca cosurile.Am folosit-o si in trecut si mi-a priit.
  • BB cream-ul a fost luat doar ca sa profit de oferta 2+1.Mi s-a parut interesant mai ales ca nu am folosit produse de machiaj de la ei. Am sa revin cu un review pentru el.
Per total sunt multumita de produsele LRP  si le recomand. Luna trecuta au avut o campanie pe facebook si am primit un set de mostre de la ei (mini gel de fata si mini crema Effaclar Duo).
Au picat la tanc, pentru ca am fost plecata din tara si le-am luat cu mine.Sunt practice si usor de purtat in geanta/portfard.

Voi ce produse LRP ati incercat?Va plac?
Pupici:*


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template