vineri, 8 ianuarie 2016

5 Lucruri pe care le-am facut prima data in 2015

Hello,
M-am gandit sa preiau si eu acest tag de la alte bloggerite si sa va spun 5 lucruri pe care le-am facut pentru prima data in 2015, un an minunat pentru mine.

1) Am terminat facultatea si am purtat roba pentru prima data. Stiu ca mai nou, se poarta si la terminarea liceului.In orice caz , a fost un moment emotionant pentru mine si inca nu imi vine sa cred ca am terminat/scapat !:))

2) Am gatit multe feluri de mancare, pe care nu credeam eu ca o sa le fac prea curand.Am sa mentionez aici ciorba de burta si in categoria dulciuri, tortul de zahar ars, pentru care am primit multe laude ( not the best shot).


3) Am calatorit mult anul trecut si cateva din locurile in care am fost pentru prima data au fost: Barcelona,Monaco, Genova,Saint Tropez,Viena si Praga. Toate sunt frumoase, dar in Barcelona m-as intoarce oricand, ba chiar m-as muta acolo.

4) Tot in vacanta prin Europa, m-am plimbat cu o barca de mare viteza si am fost la un parc de distractii acvatic (aqua parc).Mi-a placut tare mult.

5) Iar finalul de an mi-a dat posibilitatea sa tin in brate un bebelas de doar cateva ore, si anume nepotica mea.E o minune si o iubesc din tot sufletul.

Cam asta am facut eu in 2015.
Voi ce ati facut pentru prima data in 2015?



5 comentarii:

  1. Nici eu nu am purtat roba la finalul liceului. nu s-a organizat o astfel de festivitate. astept si eu sa termin facultatea sa vad cum e. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai terminat facultatea?:o Eu credeam ca ai undeva la 18-19 ani! :)) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tag dragut, o sa il preiau si eu. Felicitari :X

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template