miercuri, 23 decembrie 2015

Finish 6 by Xmas final update

Acest finish 6 by Xmas se va transforma in finish 5 by february sau ceva de genul.
Nu am reusit sa termin decat un singur produs, dar vreau sa continui sa le folosesc pana le termin.
Iata cum arata acum produsele:

 Creion de ochi MUFE - tot nu imi place,pentru ca mi se transfera in pliu


Mi se pare ca am mai progresat cu uleiul de par; il folosesc cam de doua ori pe saptamana.


Cred/sper ca il voi termina intr-o luna...


 Saracul creion jumbo mai are cateva ture de ascutit si apoi va fi gata:)


Cred ca mi-am ales un produs cam greu de consumat. A little goes a long way. Asa e si in cazul creionului acesta.Acum il folosesc si pe post de iluminator pe ten, dar tot se termina greu.A inceput sa imi placa mai multe de cand il folosesc regulat.

Ce am invatat din aceasta tentativa de project pan este ca produsele de machiaj se termina greu mai ales daca le folosesti doar pentru uzul personal.Am aflat ca imi plac anumite produse pe care le-am neglijat si ca nu mai am nevoie de rujuri o perioada ( pana nu termin ce am ), desi tentatia e mereu mare.
Voi ce produse incercati sa terminati?

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template