marți, 8 decembrie 2015

Favoritele lunii noiembrie

Desi as fi vrut sa filmez favoritele lunii noiembrie, mi-am dat seama ca pe majoritatea le-am mentionat in ultimul videoclip (cel de mai jos )



Asa ca am sa vorbesc putin despre ele aici pe blog.

Incep cu produsele de corp si anume gelul de dus de la I love... care miroase divin

Tot pentru corp am folosit destul de des crema cu miros de pepene si castravete de la Thai Spa.

Pentru ingrijirea parului am fost incanatata sa testez serul de la Biosilk.O sa  mi-l recumpar luna asta. E foarte bun!

Si o ultima descoperire a fost demachiantul de ochi de la Nivea , despre care am vorbit deja pe blog.Imi place tare mult.

In materia de make-up am iubit fondul de ten de la Rimmel , pe care il voi termina curand.Merita sa il incercati.

Am folosit destul de mult si paleta Sigma Dare cu noile mele pensulite de la Eco Tools.

Pe buze am aplicat  Sleek pout polish in nuanta Electro Peach pentru ca e hidratant si a venit frigul, deci e ideal.

In materie de haine am inceput sa imi port esarfele si paltonasul.Iar ca achizitii noi am purtat foarte des blugii negrii de la Zara .

La random favourites am sa incep cu nepotica mea care are mai putin de 2 luni dar e sufletul familiei.
Apoi am sa mentionez ceasul primit de ziua mea, suporturile de cosmetice si excursia la Praga, care a fost foarte frumoasa, desi cam friguroasa...



Voi ce favorite ati avut in luna noiembrie?

Pupici:*

2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template