miercuri, 18 noiembrie 2015

Review demachiant de ochi Nivea

Anul acesta m-am demachiat pe ten si pe ochi cu lotiunea micelara Garnier. Si a fost ok, dar de cand am inceput sa folosesc mai mult eyeliner , era mai greu sa ma demachiez la ochi.

Apoi am trecut la uleiul de cocos. E un demachiant foarte bun si duce rimelul si tusul repede, dar lasa o pelicula grasa pe ten, uleioasa. Asta nu mi-a placut. 

Recent mi s-a terminat uleiul de cocos si am decis sa imi cumpar un demachiant special pentru ochi.
Initial am vrut sa cumpar demachiantul de la Garnier.cel mov.Mi se parea dragut si ambalajul,dar raportand la cantitate- pret nu era o oferta buna. 
Asa ca am pus mana pe cel de la Nivea, care era la oferta la DM.


Dupa tot tam-tam-ul cu Operatiunea Demachierea ma asteptam sa fie bun.
Si chiar este!
Indeparteaza foarte foarte usor rimelul si tusul. Nu trebuie sa frec sau sa aplic o cantitate mare pe discheta.
Sunt foarte multumita de el si il recomand cu drag.
Trebuie agitat inainte de a il aplica , nu lasa urma aceea uleioasa pe ochi si nici nu irita ochii.
Nu retin exact pretul, cred ca in jur de 12 lei ?!

Daca il gasiti prin magazine si aveti nevoie de un demachiant de ochi bun, va sugerez sa il incercati !
Pupici:*

2 comentarii:

  1. E ok tranzitia de la bioderma la garnier/nivea? De ani de zile folosesc bioderma, alternez cea verde cu cea roz. Anul asta am facut o pauza si am folosit elmiplant fluid de demachiere. Dar nu stiu, parca nu am incredere ca garnier apa micrlara va fi la fel de ok ca bioderma? Eu
    ma inteleg f bine cu ea. nu folosesc fdt. Pe ten aplic corector, pudra, blush, bronzer, iar la ochi zilnic rimel, tus, creion sprancene. Bioderma imi demachiaza f delicat, fara sa trebuiasca sa insist, tot machiajul, cu doar 2 dischete :). Curiozitatea de a incerca altceva si pretul mare ma fac sa vreau sa incerc garnier. Astept o parere.

    RăspundețiȘtergere
  2. pe acesta nu l-am incercat inca!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template