duminică, 15 noiembrie 2015

Haul Jumbo

Saptamana trecuta am fost la Jumbo...mare greseala....
Am cumparat o gramada de nimicuri, toate ieftine, dar cand se strang la final, iese o suma destul de mare.
Am sa va arat doar o parte, pentru ca sunt cateva produse pe care le voi da cadou si nu vreau sa le vada persoana respectiva (care ocazional imi citeste blogul).

Incep cu lucrul de care sunt cel mai incantata- suportul pentru cosmetice:


Am sa il modific saptamanal/lunar in functie de ce produse vreau sa folosesc.

Apoi imi doream de muuult creta colorata si am gasit 3 culori la Jumbo (roz.mov , albastru).Eu mi-am luat doua din ele, le-am si testat aseara, dar revin cu un review curand :D.Merita 5 lei? DA (mai ales daca aveti parul dechis la culoare,cred ca se vede mult mai bine).




Mi-am mai luat cateva prostioare, cum ar fi lumanarele,suport de lumanarele, cutiute pentru depozitare crema cand plec in calatorie,un cosulet si  niste bratarele (credeam ca sunt lantisoare si eram tare incantata de ele ... )




Au o multime de produse/decoratiuni de Craciun minunate.....Iti trebuie 3,4 ore sa te uiti atent la toate si un portofel gros. E un magazin minunat, dar ma bucur ca e la iesirea din oras, caci de era aproape , era problema mare:))

Pupici:*

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template