miercuri, 11 noiembrie 2015

Haul de noiembrie

In ziua in care iau salariul , merg la mall sa fiu sigura ca nu mai am bani pentru restul lunii :))
Glumesc, dar de obicei imi gasesc o zi in care sa merg sa imi cumpar tot ce imi doresc,iar pentru mine ieri a fost acea zi. De obicei imi fac o lista si stiu exact ce vreau.Asa a fost si ieri, insa din cate voiam sa imi iau, nu am gasit decat o parte.
Initial voiam sa fac un videoclip , dar cum ajung tot seara acasa si nu am lumina/timp m-am decis sa scriu pe blog.
Iata despre ce produse e vorba:

Bluza Koton- e foarte moale,placuta la atingere si imi place mult culoarea-nu am nimic pe verde.

Blugi negrii Zara- pentru ei am mers in primul rand la mall.Cei vechi s-au decolorat si intr-un final s-au si rupt,deci aveam nevoie urgenta de altii noi.

Geanta maro- am gasit-o la un outlet si mi se parea prea draguta ca sa o las acolo...a fost ieftina deci nu imi pare rau, dar nu cred ca o sa o port, ci o voi face cadou mamei.Mai am 3 genti maro, de diferite dimensiuni.

Demachiant de ochi- aveam nevoie pentru ca mi s-a terminat uleiul de cocos si lotiunea micelara nu e suficienta, mai ales cand folosesc si tus.Prima impresie e buna.

Gel de dus I love....- miroase divin si de 2 luni ii dau tarcoale.Din pacate pretul e mare pentru cantitatea sa, iar mirosul nu tine pe piele dupa dus, insa toata baia miroase minunat dupa folosire:D

Crema de fata La Roche Possay-din nou un produs de care aveam nevoie, pentru ca mi se termina crema de fata .

Tratament de par Biosilk- O prietena draga lauda mereu produsele astea si am zis sa il incerc pe cel varianta mini, inainte sa dau banii pe un tub mare.Sunt cam scumpe produsele lor, sper sa si merite banii.Parul meu e cam uscat, asa ca sunt dispusa sa incerc orice tratament minune.

Cam atat mi-am cumparat ieri.
Poate revin cu un haul de la Jumbo, unde merg in seara asta si eventual cu produsele pe care le-am primit cadou de ziua mea:)

Pupici:*

2 comentarii:

  1. Produsul biosilk e divin. Cel putin mie mi s-a potrivit de minune, dar cred sincer ca se potriveste oricarui tip de par, daca e aplicat pe lungime. Go for it

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template