miercuri, 25 noiembrie 2015

Finish 6 by Xmas- update

Hello!
A trecut deja o luna de cand incerc sa termin cele 6 produse.
Am evoluat putin, mai ales la produsele de buze pentru ca am terminat balsamul de buze.Yey!
Las pozele sa vorbeasca :

Balsam de buze :
 L-am folosit zilnic de cateva ori pe zi.Foarte hidratant si numai bun pentru frigul de afara.


Ruj Maybelline- nuanta 192:
Imi place ca e cremos si nu usuca buzele.


Ulei de par L'oreal:
L-am folosit cam de 2 ori pe saptamana si incepe sa imi placa:)

Creion Jumbo Nyx:
Mai putin ...

Creion iluminator Benefit :
L-am folosit si pe fata ca iluminator, dar tot se consuma greu.

Creion de ochi negru Makeup Forever:
Singurul minus este ca se transfera in pliul pleoapei....nu pot trece peste asta deci nu l-as recumpara...mai are cateva saptamani bune de viata....

Sper sa mai termin macar un produs pana de Craciun.
Pupici :*

3 comentarii:

  1. Oh ce pacat de creion ca se transfera. Daca doresti recomandari de creioane de ochi f bune, rezistente, care nu se tranfera: lancome sau urban decay. Costa mai mult, dar se consuma greu si
    Merita. Te pup numai bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru recomandari.Mai am unul micu tot de la MUFE si dupa ce le termin pe amandoua am sa trec la altele mai bune ;)) te pup :*

      Ștergere
  2. creionul de la Benefit tare il vreau si eu, sunt mare fan Benefit!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template