marți, 13 octombrie 2015

Voi cum va relaxati?

Ieri m-am rasfatat timp de aproape o ora, in unul din modurile mele preferate , masajul.

Imediat dupa o portie buna de shopping , urmatorul lucru care ma relaxeaza este sa-mi faca cineva masaj.Si pentru ca ma doare spatele de la scaunul de la birou, iar al meu cavaler a fost chinuit si mi-a tot facut masaj in ultima vreme, am zis ca trebuie sa iau masuri 
.
In cartierul meu e un salon foarte dragut, unde fac si masaj.Am mai fost la inceputul anului de cateva ori . Am primit un voucher, puteam sa ma tund,epilez,machiez,etc..dar eu am ales masajul.Cam 4 la numar.

Aseara eram incantata sa merg iar si a fost foarte relaxant,insa am ramas putin dezamagita ca au schimbat maseuza. Imi place de cealalta mai mult.
In orice caz , imi place sa stau intinsa si sa ascult muzica relaxanta in timp ce mi se face masaj.
In jur de 40, 45 minute dureaza o sedinta si de acolo pleci direct in pat sa dormi, relaxata.


Voi cum va relaxati, ce activitati va fac placere?
Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template