joi, 15 octombrie 2015

Sit Right - Produsul Saptamanii

De cand sunt pe piata muncii, am lucrat tot in picioare, motiv pentru care ma dureau mult picioarele si mi se umflau.
De cateva luni de cand am schimbat jobul , am dat de o alta problema.
Stau la birou 8 ore , pe scaun. Picioarele sunt fericite, ochii putin obositi, dar o alta problema a aparut.Nu. nu ma doare partea dorsala de atata stat:)) dar am inceput sa am dureri de spate.

Asa am descoperit produsul Sit Right.





















L-am cumparat de la Sensi Blu, dar ma gandesc ca sa gasesc si la alte farmacii.
Este ca si husa de la masina, doar ca e mai bombata,atfel ca iti tine spatele drept.
Are niste "striatii" , sa le spun asa, pe mijloc care sunt comode/placute la atingere.
Sunt doua variante disponibile: pe gri sau pe negru.Eu l-amluat pe cel  negru.




        -poze preluate de pe internet-

Chiar simt diferenta de cand il folosesc.
A costat 50 lei, dar sincer isi merita banii.
Daca stati mult timp in masina, sau la birou, pe scaun, va recomand sa va luati acest produs.

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template