marți, 20 octombrie 2015

Lioele mini BB cream Review

Hey,
De cand au aparut pe site-ul Makeup Shop Romania, produsele Lioele , am fost tare curioasa sa le incerc. Prima data am comandat mostrele de bb cream (3 mostre ~ 5lei) si mi-au placut foarte mult.
Apoi la urmatoarea comanda mi-am comandat un bb cream in varianta mini, de 5 ml mai exact.

E vorba de acest micut (l-am pus pe langa mouse sa vedeti cam cat e de micut):



Ce spun ei despre el:


Unul dintre cele mai vandute BB Cream-uri din gama Lioele fiind un produs multi functional 2 in 1:
1. Un fond de ten de cu  putere mare de acoperire, aspect extrem de natural si catifelat reducand secretiile excesive de sebum.
2. Un BB Cream excelent cu ingrediente active ce mentine aspectul neted si sanatos al pielii. Formula imbogatita cu alantoina, radacina de lemn dulce calmeaza pielea inflamata, in timp ce uleiul de jojoba, extractele de nuci de macadamia si derivatii din acid hialuronic si colagen marin hranesc si hidrateaza pielea in profunzime.
Produsul este potrivit pentru toate tipurile de ten.


Ce spun eu:

Imi place:
- acoperirea medie spre mare;
- nuanta potrivita pentru tenul meu (nici prea inchisa nici prea deschisa);
- varianta mini e usor de tinut in geanta/portfard;
- se simte usor pe piele/nu o incarca;


Singurul lucru rau e ca se termina repede, dar avand in vedere gramajul mic e de inteles.

Acesta a costat 9 lei, iar varianta full size are 50 ml si costa79 lei.
Ma tenteaza varianta full size, dar probabil o sa las achizitia asta pe vara viitoare.
Acum ca vine frigul o sa am nevoie de un fond de ten mai cremos si in plus mai am de terminat alte doua fonduri de ten.

Daca va cautati un BB Cream sau un fond de ten cu acoperire medie si care e usor pe ten, vi-l recomand.Desi pretul e putin piperat, are 50 ml fata de cele obisnuite, deci se merita.

As vrea sa incerc si alte produse de la Lioele, cum ar fi primerul de fata, de care am tot auzit lucruri bune si pudra pulbere.
Voi ati incercat produse de la ei? Cum vi se par?

Pupici:*

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template